  • 1. Data: 2010-12-05 19:36:56
    Temat: bluecash.pl - jakie sa inne tego typu serwisy?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Znacie jakas konkurencje dla: bluecash.pl?

    --
    ahtung crosspost

  • 2. Data: 2010-12-05 22:13:29
    Temat: Re: bluecash.pl - jakie sa inne tego typu serwisy?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Znacie jakas konkurencje dla: bluecash.pl?

    nie ma

  • 3. Data: 2010-12-06 01:31:18
    Od: b...@o...pl

    > U&#197;&#188;ytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisa&#197;&#8218; w
    wiadomo&#197;&#8250;ci

    > nie ma

    trzeba mieć jakąś koncesję albo inną licencję, czy też każdy
    przysłowiowy Ziutek z Pcimia może sobie założyć spółkę z o.o.
    która będzie świadczyła takie uslugi jak bluecash.pl?

  • 4. Data: 2010-12-06 06:58:49
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    b...@o...pl pisze:

    > trzeba mieć jakąś koncesję albo inną licencję, czy też każdy
    > przysłowiowy Ziutek z Pcimia może sobie założyć spółkę z o.o.
    > która będzie świadczyła takie uslugi jak bluecash.pl?

    Nie wiem dokładnie - nie wniosę nic merytorycznie tylko sobie "podywaguję".
    Bluecash nie różni się zasadniczo od np. "mojerachunki" czy innych tego
    typu serwisów pośredniczących. Też któregoś dnia ludzie obudzili się z
    ręką w dupie.
    Wydaje mi się, że nie trzeba konc/lic.
    Trzeba wydać parę Mpln na reklamę, aby interes się zaczął kręcić, po
    czym starannie przeanalizowawszy przepływy któregoś pięknego dnia zwinąć
    całą kasę i wyp...ć do Dominikany. O to Ci chodzi?

    :)

    W przypadku BC trochę trudniej, bo jest to serwis z założenia
    "natychmiastowy", a w mojerachunki przez parę tygodni nikt się nie
    zorientuje, że coś nie gra.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-12-07 17:23:26
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-06 02:31, b...@o...pl pisze:

    > trzeba mieć jakąś koncesję albo inną licencję, czy też każdy
    > przysłowiowy Ziutek z Pcimia może sobie założyć spółkę z o.o.
    > która będzie świadczyła takie uslugi jak bluecash.pl?

    trzeba mieć sporo kasy na kontach w roznych bankach :)

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 6. Data: 2010-12-07 18:59:43
    Od: b...@o...pl

    rozumiem, kasa na róznych kontach, ale
    mimo wszystko dziwie sie że nikomu poza bluecash.pl
    nie chciało się zrobić czegoś podobnego.

    zwłaszcza ze nie ma licencji koncesji zezwoleń