  • 1. Data: 2010-06-08 07:07:46
    Temat: bossa nol3 api
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    Czyżby do NOLa w bossa dodali możliwość
    tworzenia swoich własnych zewnętrznych
    systemów poprzez API.

    I czy na prawde tyle trzeba było na to czekać ?

    starhaze

  • 2. Data: 2010-06-08 07:57:00
    Temat: Re: bossa nol3 api
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    haze wrote:
    > Czyżby do NOLa w bossa dodali możliwość
    > tworzenia swoich własnych zewnętrznych
    > systemów poprzez API.

    Tak.

    Mroziu

  • 3. Data: 2010-06-08 12:57:21
    Od: g...@v...pl

    > Tak.

    Widział ktos może diagram sekwencji dla socketow dla FIXML ?
    Chyba sie pobawię w c#.

    george

  • 4. Data: 2010-06-08 13:52:08
    Od: dejf <d...@a...pl>

    W dniu 2010-06-08 14:57, g...@v...pl pisze:

    > Widział ktos może diagram sekwencji dla socketow dla FIXML ?
    > Chyba sie pobawię w c#.
    >
    > george

    Mi na razie VS 2005 nie chce otworzyc tego bossa tradera, najwyzszy czas
    na upgrade srodowiska :)
    Jest jakies inne biuro, ktore udostepnia API? Chlopaki dali rade.

  • 5. Data: 2010-06-08 15:37:38
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    dejf wrote:

    > Mi na razie VS 2005 nie chce otworzyc tego bossa tradera, najwyzszy czas
    > na upgrade srodowiska :)

    Bo projekt jest w VS2008. Nie ma innego wyjścia ;)

    Mroziu