  • 1. Data: 2010-06-07 21:34:11
    Temat: LPP
    Od: z/svc <z/svc@>

    Co sądzicie o spółce LPP?
    Patrząc na wykres wydaje się być dość stabilna w tych ostatnich
    niespokojnych czasach.

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2010-06-07 21:50:06
    Temat: Re: LPP
    Od: " az" <a...@g...pl>

    z/svc <z/svc@> napisał(a):

    > Co sądzicie o spółce LPP?
    > Patrząc na wykres wydaje się być dość stabilna w tych ostatnich
    > niespokojnych czasach.

    A co Ty sądzisz?
    Sam wykres może służyć do rozważań matematycznych, ale jak spojrzeć,
    to jest na maksach, czyli radzisz kupować?
    To jest kolego odziez, a to jest tylko odziez i to markowa.
    Nie wiem co masz na celu zadając to pytanie, ale dla tej spolki
    potrzeba kasy u ludzi, a tej chyba na razie nie przybędzie.

  • 3. Data: 2010-06-07 21:58:12
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 7 Jun 2010 21:50:06 +0000 (UTC), " az"
    <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Nie wiem co masz na celu zadając to pytanie, ale dla tej spolki
    >potrzeba kasy u ludzi, a tej chyba na razie nie przybędzie.

    Co ja sądzę? Jako totalny amator (panienka, hehe) wydaje mi się ta
    spółka... stabilna, jeśli to dobre słowo. To znaczy jak wszędzie
    rosło, to tutaj też, ale bez jakiś mega odpałów, a jak spadało, to w
    zasadzie nie za dużo. Więc przyszło mi do głowy, że fajna spółka to
    może być do włożenia jakiejś tam kasy i spokojnego trzymania.

    A że nigdy na tej grupie jednego posta o LPP nie widziałem, to
    prowokuję Was do wypowiedzenia się.

    --
    z/svc

  • 4. Data: 2010-06-07 22:24:05
    Od: " az" <a...@g...pl>

    z/svc <z/svc@> napisał(a):

> [...]
    > może być do włożenia jakiejś tam kasy i spokojnego trzymania.
    >
    > A że nigdy na tej grupie jednego posta o LPP nie widziałem, to

    Musisz kolego wiedzieć, że to taka grupa wolnej myśli, ale bądz pewien
    że nie przewazają tu znawcy giełdy. 99,9% nie wie nawet ze taka LPP istnieje.
    Jak masz ochote inwestować, to to jest ostanie miejsce, gdzie powinienes
    szukać rady. Nazwy i pozory często mylą. Albo poswiecisz troche/dużo/ czasu
    na
    ocene spółek, albo raczej, nie wyreczaj ludzi którzy zajmują się tym zawodowo,
    i powierz im swoje pieniądze. Inna sprawa, ze na wyszukanie tych ktorzy mają
    o tym pojecie, tez musisz poswiecic sporo czasu.Czyli, reasumując, masz
    przesrane w tym temacie.

  • 5. Data: 2010-06-15 05:25:41
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    C/Z 28,5, C/K 4,49, nie wypełnia podstawowej swojej roli czyli nie dzieli
    się zyskami z akcjonariuszami
    Dla mnie to gówniana inwestycja przy tej cenie.
    Realna _moja_ wycena tej akcji to 350 zł, a ja żeby zarobić kupowałbym
    znacznie poniżej tej wartości.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2010-06-15 20:23:07
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-06-2010 o 07:25:41 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

> [...]
    > Dla mnie to gówniana inwestycja przy tej cenie.
    > Realna _moja_ wycena tej akcji to 350 zł, a ja żeby zarobić kupowałbym

    to poważna rekomendacja :) znając szczęscie Janka.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2010-06-15 20:44:30
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > to poważna rekomendacja :) znając szczęscie Janka.

    Za zeszły rok podatek od zysków z akcji. W tym roku pomimo namiętnego
    łapania noży znowu na plusie jestem, więc chyba będzie trzeba płacić?
    Co za pech!
    :-(