    From: iktorn <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: bossa - pytanie poczatkujacego
    Date: Mon, 19 Jan 2009 10:44:33 +0100

    Pewnie pytanie z gatunku glupich... ale najwidoczniej czegos nie
    rozumiem. Na razie gram niewielkimi kwotami, żeby po prostu nauczyć się
    jak to wszystko działa. Samodzielna inwestycję mają być alternatywą dla
    funduszy gdzie z 2 dniowym wyprzedzeniem muszę decydować kiedy kupować
    jednostki jak i je sprzedawać.

    W niedzielę dałem zlecenie zakupu ING, loguję się rano i jest zrealizowane.

    Teraz próbuję kupić trochę akcji PKN Orlen. Mam aplikację Notowania
    Online, klikam w kolumnę "Limit K" gdzie stoi kwota 24.60, Limit S był
    coś koło 24.70.
    Otwiera mi się popup "NOWE ZLECENIE". Wstawiam limit powiedzmy 24.63,
    WMin na 80, ważne "DZIEŃ" i klikam "złóż zlecenie bezpośrednio".

    Po chwili mam:

    [10:31:54] Zarchiwizowano niezrealizowane zlecenie nr XXX (PKNORLEN K
    100*24,63)
    [10:31:52] Zarejestrowano zlecenie nr XXX (PKNORLEN K 100*24,63)

    O co biega? Ma ktoś szybką odpowiedź czemu to zlecenie nie czeka na
    realizację tylko od razu jest archiwizowane... (oprócz rtfm?)