  • 1. Data: 2009-08-10 16:01:04
    Temat: bossa - uwaga!
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    uważajcie na podwójne księgowania na rachunkach futures na bossie. mi
    zdażyło się to już 2 razy. po mojej interwencji skorygowali, ale trza być
    czujnym
    :-)

  • 2. Data: 2009-08-10 21:27:18
    Temat: Re: bossa - uwaga!
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > uważajcie na podwójne księgowania na rachunkach futures na bossie. mi
    > zdażyło się to już 2 razy. po mojej interwencji skorygowali, ale trza być
    > czujnym
    > :-)

    Jeśli możesz, opisz co masz konkretnie na myśli, jaka była sytuacja, co jest
    źle księgowane.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-08-10 22:19:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli możesz, opisz co masz konkretnie na myśli, jaka była sytuacja, co
    > jest źle księgowane.
    > Dombrek

    ja też jestem ciekaw co sie stało...
    george

  • 4. Data: 2009-08-10 22:25:55
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > ja też jestem ciekaw co sie stało...
    > george

    Ogólnie DM BOŚ wysyła niepokojące sygnały. Jeden grupowicz miał anulowane i
    ponownie wstawione zlecenie przez co stracił kolejkę w oczekiwaniu na akcje.
    Problem zleceń PKC (szczególnie dla FW20) jest już znany i czasem dochodzi
    do takich absurdów, że system nie dopuszcza do zamknięcia pozycji. A teraz
    to księgowanie podejrzane..
    Dombrek

  • 5. Data: 2009-08-12 16:39:24
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dochodzi do takich absurdów, że system nie dopuszcza do zamknięcia
    > pozycji. A teraz to księgowanie podejrzane..

    miałem podwójnie zaksięgowaną dopłatę do depo, poprawili ale niesmak
    pozostał

  • 6. Data: 2009-08-17 09:59:25
    Od: michal <m...@b...pl>

    > miałem podwójnie zaksięgowaną dopłatę do depo, poprawili ale niesmak
    > pozostał

    Witam!
    Gwoli wyjaśnienia.
    Nie ma mowy o podwójnym księgowaniu. Stany rachunków są poprawne -
    proszę sprawdzić np. na wyciągu.

    Jedyny problem, który występuje to błędne wyświetlanie w historii
    finansowej - ta sama operacja jest wyświetlana podwójnie.

    Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że może być to mylące
    dla inwestorów dlatego firma obsługująca system pracuje nad poprawką.
    Za trudności przepraszamy.

    Michał Wojciechowski

  • 7. Data: 2009-08-18 09:48:22
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że może być to mylące
    > dla inwestorów dlatego firma obsługująca system pracuje nad poprawką.
    > Za trudności przepraszamy.
    >
    > Michał Wojciechowski

    Super, dzięki za wyjaśnienie. Choć nie mamy nic przeciwko zwielokrotnionemu
    księgowaniu wpłat i pozytywnych Premii-CRR ;)
    Pozdrawiam
    Dombrek