  • 1. Data: 2009-08-08 12:48:08
    Temat: Kolastyna - sytuacja techniczna
    Od: Daniel Kalinowski <d...@g...com>

    Zapraszam do przeczytania świeżej analizy technicznej Kolastyny:
    http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/kolastyn
    a_08.html

  • 2. Data: 2009-08-08 19:32:20
    Temat: Re: Kolastyna - sytuacja techniczna
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Daniel Kalinowski pisze:
    > Zapraszam do przeczytania świeżej analizy technicznej Kolastyny:
    > http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/kolastyn
    a_08.html

    Jak lato sie skonczy to nikt nie bedzie kupowal tych swinstw dla idiotow .

    Posmaruj sobie lepetynke kremem z filtrem przeciw skretynieniu moze pomoze.

  • 3. Data: 2009-08-08 19:46:39
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w

    > Jak lato sie skonczy to nikt nie bedzie kupowal tych swinstw dla idiotow .

    On nie pisal o kremach tylko o akcjach.

    Protz

  • 4. Data: 2009-08-08 19:58:02
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Protz pisze:

    > Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w

    > On nie pisal o kremach tylko o akcjach.
    >
    > Protz

    Jak wszystkie babany na swiecie przestana dawac owoce to firma nimi
    handlujaca bedzie miala wieksza czy mniejsza wartosc?

  • 5. Data: 2009-08-08 20:07:12
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Sie, 21:32, games <g...@g...home.pl> wrote:

    na_08.html

    > Jak lato sie skonczy to nikt nie bedzie kupowal tych swinstw dla idiotow .
    >
    > Posmaruj sobie lepetynke kremem z filtrem przeciw skretynieniu moze pomoze.

    Po chu... się odzywasz w temacie o którym nie masz bladego pojęcia?

  • 6. Data: 2009-08-08 20:12:57
    Od: games <g...@g...home.pl>

    macieks pisze:

    > Po chu... się odzywasz w temacie o którym nie masz bladego pojęcia?

    Tak a ten kawalek jest najlepszy :
    "
    Na wykres nałożyłem wstęgę Bollingera, która wyjaśniła mi trochę
    przyczynę mizernych wzrostów, a potem zjazdu."

    Zalozylem dzis beret i chyba dolar bedzie zwyzkowal.

    Tak czytam czasami te grupe i zastanawiam sie czy nie pisuja na niej
    ludzie z innego wymiaru.

  • 7. Data: 2009-08-08 20:26:18
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Sie, 22:12, games <g...@g...home.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Zalozylem dzis beret i chyba dolar bedzie zwyzkowal.
    >
    > Tak czytam czasami te grupe i zastanawiam sie czy nie pisuja na niej

    Poczytaj grupy inżynierów od mostów, piekarzy od chleba i ogrodników/
    sadowników od borówki amerykańskiej. Jak się nie zna tematu, to ci
    ludzie też są z innego wymiaru :)

  • 8. Data: 2009-08-08 20:37:05
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał

    > Jak wszystkie babany na swiecie przestana dawac owoce to firma nimi
    > handlujaca bedzie miala wieksza czy mniejsza wartosc?

    No to masz Swiety Graal, kupuj Kolastyne wiosna sprzedawaj latem.

    Protz

  • 9. Data: 2009-08-08 20:48:59
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Sie, 14:48, Daniel Kalinowski <d...@g...com> wrote:
    > Zapraszam do przeczytania świeżej analizy technicznej
    Kolastyny:http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/0
    8/kolastyna_08.html

    Jak na AT to dla mnie trochę za mało.
    Ale jest to dla mnie pierwsza spółka ( i jedyna jednocześnie), którą
    kupiłem po półtorarocznej przerwie z akcjami.
    Chyba podszedłem sentymentalnie, lub fundamentalnie, lub
    przyszłościowo :)
    Nie wiem. Coś takiego potrzebowałem, hurra optymizm, hossa :)

  • 10. Data: 2009-08-08 21:54:22
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    macieks wrote:

    > Nie wiem. Coś takiego potrzebowałem, hurra optymizm, hossa :)

    No panie hossa. Albo jestem geniuszem. Na 10 spółek wybranych ok 2 tyg. temu
    9 jest do przodu. Podobno w hossie nawet amator zarabia ;)