  • 1. Data: 2005-05-19 18:49:43
    Temat: bph wizyta hipotecznego usmieszku
    Od: "zurechtfinden " <z...@g...pl>

    naczytalem sie na grupie, ze mozna moje oprocentowanie kredytu w chf obnizyc
    bo prawie siega 4% wiec zazadalem od banku historii kredytu, wypisali i kaza
    sie zglosic z kaska 30 zeta, czego moge sie spodziewac, ze urzednik bankowy
    ziewnie wreczajac mi ten papierek, czy moze bede probowali mnie przekonac
    abym nie refinansowal tego kredytu w innym banku, macie jakies doswiadczenie
    z BEPEHAHAHHA ?
    zurechtfinden MANN

  • 2. Data: 2005-05-19 19:07:25
    Temat: Re: bph wizyta hipotecznego usmieszku
    Od: jarchudz <j...@p...onet.pl>

    A jak się ma historia do wniosku o obniżenie marży?

  • 3. Data: 2005-05-19 19:13:52
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > A jak się ma historia do wniosku o obniżenie marży?

    Nijak :)
    Albo trafił na wyjątkowo nie domyślnego doradcę , albo nie napisał wprost do
    czego jest mu potrzebna ta historia. Możliwe też, że z punktu widzenia
    banku współpraca nie była aż tak wzorcowa

    pozd
    Adam

  • 4. Data: 2005-05-19 20:44:34
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zurechtfinden " <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d6in47$5cf$1@inews.gazeta.pl...
    > naczytalem sie na grupie, ze mozna moje

    <CIACH>

    > z BEPEHAHAHHA ?
    > zurechtfinden MANN

    A jak Ci dawali kredyt to też taki rozbawiony byłeś???
    Opinia bankowa o twoim kredycie ma się nijak do wniosku o obniżenie kredytu.
    Ja tam nie lubie szantażystów i bym cię olał.

    Darek

  • 5. Data: 2005-05-20 06:49:51
    Od: "zurechtfinden " <z...@g...pl>

> [...]
    kredytu.
    > Ja tam nie lubie szantażystów i bym cię olał.

    PRZECEIZ TO WY poradziliscie miabym zazadal historii kredytu celem
    refinansowania jego w innym banku, w podtekscie mialo byc tak ze doradca z
    BPH zaproponuje mi obnizenie jego, TAK ZESCIE PISALI, ZE ROBICIE, wiec teraz
    glupka ze mnie nie strugajcie
    ZURECHTFINDEN MANN

  • 6. Data: 2005-05-20 07:31:23
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Użytkownik "zurechtfinden " <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d6k1af$66u$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > refinansowania jego w innym banku, w podtekscie mialo byc tak ze doradca z
    > BPH zaproponuje mi obnizenie jego, TAK ZESCIE PISALI, ZE ROBICIE, wiec

    Podpuscili cie zeby jeszcze 30 zeta z ciebie wydoic. Szkoda słow :(

  • 7. Data: 2005-05-20 08:34:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > PRZECEIZ TO WY poradziliscie miabym zazadal historii kredytu celem
    > refinansowania jego w innym banku, w podtekscie mialo byc tak ze
    > doradca z BPH zaproponuje mi obnizenie jego, TAK ZESCIE PISALI, ZE

    A ktoś Ci tu dawał gwarancję, że to zadziała? Poza tym nie wiadomo, czy z
    punktu widzenia banku jesteś klientem na tyle wartościowym, że warto Cię
    zatrzymywać.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-05-20 09:13:59
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

> [...]
    > probowali mnie przekonac abym nie refinansowal tego kredytu w innym
    > banku, macie jakies doswiadczenie z BEPEHAHAHHA ?

    Ja poprosiłem o opinię o kredycie, tylko że faktycznie przeniosłem kredyt do
    innego banku. Dostałem go nieomal z ziewnięciem :) Jedyną reakcją było: Chce
    pan przenieść kredyt do innego banku? A nie próbował pan sprawdzić czy nie
    da się obniżyc oprocentowania? Pełen profesjonalizm. Nie ma co :)

    Zbyszek

  • 9. Data: 2005-05-24 13:00:11
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Podpuscili cie zeby jeszcze 30 zeta z ciebie wydoic. Szkoda słow :(

    ROTFL - no aż musialem sobie wyczyscic monitor... :))))))))))))))))

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 10. Data: 2005-05-24 14:20:41
    Od: "zurechtfinden " <z...@g...pl>

    > Podpuscili cie zeby jeszcze 30 zeta z ciebie wydoic. Szkoda słow :(
    >
    > ROTFL - no aż musialem sobie wyczyscic monitor... :))))))))))))))))

    tak , zaplacilem 30 zeta, no coz czlowiek uczy sie na bledach, bzdury czyta
    w internecie a pozniej placi, a kredyt jak zosttal to zostal