  • 1. Data: 2006-04-23 17:45:31
    Temat: bph - zablokowali karte i dziwy sie dzieja
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    Podobnie jak ponizej w Inteligo dostałem telefon od panienki z banku BPH, ze
    zablokowai mi karte z powody nieautoryzowaej transakcji (ponoc skopiowano mi
    pasek i syatem to wychwycił!!). Nową maja mi wyslac i mam sie zglosic po
    nowy PIN do banku.

    Stara karta (zablokowana) jest nadal widoczna w systemie Sezam.
    Dzisiaj pojawila sie nowa karta (obok starej!) o nowym numerze i o dziwo
    innym okresem ważności.

    Moze jakis znawca systemy Sezam - wie gdzie zanaczono , ze stara jest
    nieaktywna?
    JR

  • 2. Data: 2006-04-23 19:05:07
    Temat: Re: bph - zablokowali karte i dziwy sie dzieja
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-23 19:45, osobnik JerzyR stwierdził, iż:
    > Stara karta (zablokowana) jest nadal widoczna w systemie Sezam.

    I będzie (jeśli dobrze pamiętam, to przez 3 m-ce od zamknięcia).

    > Dzisiaj pojawila sie nowa karta (obok starej!) o nowym numerze i o dziwo
    > innym okresem ważności.

    Co w tym dziwnego? Wystawili Ci nową kartę, czyli z nowym numerem i datą
    ważności +12 m-cy. To nie duplikat starej ;)

    > Moze jakis znawca systemy Sezam - wie gdzie zanaczono , ze stara jest
    > nieaktywna?

    Nie jest (a szkoda). W każdym razie w Sezamie tą kartą (poza oglądaniem
    jej) nic już nie zrobisz.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2006-04-23 19:25:12
    Od: "Karol" <k...@...o.s.p.a.m.o2.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innym okresem ważności.
    >
    > Moze jakis znawca systemy Sezam - wie gdzie zanaczono , ze stara jest

    Cos sie duzego zadziało bo:
    1. Blokuja Visy w inteligo
    2. blokuja w BPH (nie wiem jaki system karty)
    3. To samo zadziało mi sie w PEKAO (zablokowana Visa LOT)
    Gdzies nastapil niezly wyciek danych, albo niezla akcja skimmerow (pojechali
    po duzej liczbie kart)
    kg

  • 4. Data: 2006-04-23 22:43:39
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > Co w tym dziwnego? Wystawili Ci nową kartę, czyli z nowym numerem i datą
    > ważności +12 m-cy. To nie duplikat starej ;)

    właśnie nie +12 tylko - 3 mies.:)

    JR

  • 5. Data: 2006-04-24 12:35:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 23 Apr 2006 21:25:12 +0200, Karol napisał(a):

    > Cos sie duzego zadziało bo:
    > 1. Blokuja Visy w inteligo
    > 2. blokuja w BPH (nie wiem jaki system karty)
    > 3. To samo zadziało mi sie w PEKAO (zablokowana Visa LOT)

    Mi wczoraj i dzisiaj nie chciało zautoryzować MC Silver. Dzwoniłem do BPH
    i pan mówił tylko że była awaria i ich karty nie były autoryzowane, zaś
    dzisiejszej próby transakcji w ogóle nie miał w systemie... :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2006-04-25 15:56:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 23 Apr 2006 19:45:31 +0200, "JerzyR"
    <n...@d...pl> wrote:

> [...]
    >pasek i syatem to wychwycił!!). Nową maja mi wyslac i mam sie zglosic po
    Spytalem w BPH (przez opcje zglaszanie problemow) dlaczego stacja
    neste kazala mi sie kontaktowac z wydawca karty zamiast autoryzowac
    transakcje i otrzymalem odpowiedz:

    "W dniu 23/04/2006 w godzinach popołudniowych wystąpiły problemy w
    łączności pomiędzy systemem Mastercard a Bankiem.
    W odpowiedzi na zapytania autoryzacyjne dla danej transakcji ze strony
    Banku BPH S.A. wysyłana była zgoda na jej dokonanie /w tym celu kwota
    była blokowana/, po czym system Mastercard nie otrzymywał odpowiedzi.
    Blokady powstałe w związku z powyższym brakiem łączności zostaną
    usunięte automatycznie.

    Serdecznie przepraszamy za niedogodności w związku z zaistniałą
    sytuacją powstałe."

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl