    From: " " <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!!
    Date: Thu, 7 Aug 2008 18:04:21 +0000 (UTC)

    bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!!

    a idę sobie do oddziału nr. 1... muszę zmienić numer komórki - co słyszę???
    "nie ma pani od internetu jest na urlopie, a ja nie mam dostępu"!!! masakra!!!
    kazali przyjść w przyszłym tygodniu... no nic....

    dzwonie na ich linie - nic pan tu nie załatwi do oddziału albo telefonicznie
    (do oddziału) - no nic...

    włączyli mi kk Visa Newsweek = no prawie na wybraniu splata zadłużenia wywala
    błąd iż jest niemożliwa - porada infolinii "zrób pan przelew na numer
    karty"... super to po *** ta opcja????

    przelew z karty kredytowej - brak na liście przy wyborze konta... - infolinia
    - do oddziału...

    masakra totalna.... stracę godzinę a nie załatwię nic w tym oddziale -
    pozostaje mi chyba telefonicznie wydzwaniać i na wstępie "z panią od
    internetu" chcieć rozmawiać....

    wyleczyłem się!!!

    w tym banku muszę "tylko"

    otworzyć konto<30 BEZ karty (i powiedzieć aby przelewy włączyli i smskody - na
    wszelki wypadek....)

    zamknąć allekarte+konto24.pl (dobrze ze do konta dodawany jest oryginalny druk
    wypowiedzenia....)

    wyprostować to co wyżej...

    jak mi się uda do końca miesiąca z ich tempem to będzie dobrze - w moim
    mieście są 2 oddziały bzwbk - oni pracują w takich godzinach ze za 10
    "fajrant" bym się zjawił ale chyba to zrobię... może na ścisku zrobią to
    porządnie??? - ALE CZY NIE ODEŚLĄ MNIE DO ODDZIAŁY MACIERZYSTEGO jak oni to
    nazywają??- ale jak już widzę danego pracownika to mam dość i wole poczekać na
    innego.... (jestem tam często z innych powodów)