  • 11. Data: 2008-08-31 10:08:14
    Temat: Re: bzwbk i PRAWIE on-line....
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "ygreko" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:g9dki3$hmc$1@node1.news.atman.pl...
    > "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
    >
    > A co fajniejszego ma bzwbk w oszczednosciowych od emaxa plusa?

    Ich nieograniczoną ilość (z dostępem przez net do pierwszych siedmiu).

  • 12. Data: 2008-08-31 10:49:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Użytkownik "ygreko" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Ich nieograniczoną ilość (z dostępem przez net do pierwszych siedmiu).

    Naja przelewy przyszle i brak linitu wypalt w oddzialach .

  • 13. Data: 2008-08-31 14:45:26
    Od: "ygreko" <...@...com>

    > Naja przelewy przyszle i brak linitu wypalt w oddzialach .

    No teraz to juz musze zareagowac :).
    Piszesz o tych przelewach przyszlych z emax plusa i piszesz... A przeciez
    przy zlecaniu przelewu z emax plusa JEST opcja wyboru daty, czyli przelewy
    z data przyszla sa mozliwe...

  • 14. Data: 2008-08-31 15:20:53
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    ygreko wrote:

    > No teraz to juz musze zareagowac :).
    > Piszesz o tych przelewach przyszlych z emax plusa i piszesz... A
    > przeciez przy zlecaniu przelewu z emax plusa JEST opcja wyboru daty,
    > czyli przelewy z data przyszla sa mozliwe...

    Nie teoretyzuj, wypróbuj.
    Nie chodzi o to żeby była opcja wyboru daty.
    Chodzi o to żeby był przelew zamiast komunikatu:
    PRZELEWY PRZYSZŁE NIE SĄ DOSTĘPNE DLA PRODUKTU EMAX PLUS.

  • 15. Data: 2008-08-31 17:57:16
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message
    > Nie teoretyzuj, wypróbuj.
    > Nie chodzi o to żeby była opcja wyboru daty.
    > Chodzi o to żeby był przelew zamiast komunikatu:
    > PRZELEWY PRZYSZŁE NIE SĄ DOSTĘPNE DLA PRODUKTU EMAX PLUS.

    Fakt... To jest bez sensu dla kogos, kto potrzebuje takiej funkcji.

  • 16. Data: 2008-08-31 19:36:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ygreko pisze:
    > "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message
    >
    > Fakt... To jest bez sensu dla kogos, kto potrzebuje takiej funkcji.

    Dlatego nie trzymam w mBanku praktycznie pieniedzy - bo platnosci
    programuje z wyprzedzeniem a pieniedze pod nie czekaja na przelew na
    oprocentowanym koncie - bez koniecznosci pamietania o ostataecznym
    terminie przelewu i koniecznosci logowania sie w przeddzien, zeby
    wyciagnac pieniadze z emax+ i zrobic przelew (a tu np. zonk i brak netu).

  • 17. Data: 2008-08-31 19:53:01
    Od: k...@o...pl

    On 30 Sie, 23:27, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

    > No datę realizacji to będzie miał z dnia dyspozycji, tylko zaksięgowany
    > może być po dniach kilku.

    Ja konto mam w innym oddziale niz kartę(o ile w ogóle istnieje takie
    pojęcie, w kazdym razie wniosek o karte składałem w innym niz mam
    konto) i zawsze jak dotąd jest tego samego dnia ok. 19.

  • 18. Data: 2008-08-31 22:27:17
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > terminie przelewu i koniecznosci logowania sie w przeddzien, zeby
    > wyciagnac pieniadze z emax+ i zrobic przelew (a tu np. zonk i brak

    Ja sobie to uproscilem placac rachunki z kk citi i wtedy z mbanku przelew
    do citi wychodzi raz w miesiacu, i tylko wtedy musze pamietac o
    przekazaniu kasy z emaxplusa :).

  • 19. Data: 2008-09-01 05:36:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Wrz, 00:27, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > Ja sobie to uproscilem placac rachunki z kk citi i wtedy z mbanku przelew
    > do citi wychodzi raz w miesiacu, i tylko wtedy musze pamietac o
    > przekazaniu kasy z emaxplusa :).

    No wlasnie jak dostaje glownie wyciagi z KK (rowniez i z Citi) , to
    sobie programuje przyszla ich splate.
    Zamyka sie okres rozliczeniowy, to ustawiam splate na koncie, gdy mam
    juz kwote i termin.
    Nie musze pamietac o przekazywaniu kasy z emaxplusa.

    mam nadzieje, ze odblokuja w koncu ta mozliwosc, bo wg mnie jest to
    bezsensowne, ze zablokowali dostepna technicznie opcje.

  • 20. Data: 2008-09-01 07:24:29
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    nadal nic... - może się coś kolo 20 pojawi - ale na rachunku karty brak spłaty
    z 29.08....