  • 21. Data: 2008-09-01 07:38:37
    Temat: Re: bzwbk i PRAWIE on-line....
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Wrz, 09:24, " " <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > nadal nic... - może się coś kolo 20 pojawi - ale na rachunku karty brak spłaty
    > z 29.08....

    To chyba na koniec tygodnia czy przelomie miesiaca sie robi???

    Ja czesto splacam czesc z KO w BZWBK (przelew przyszly) a czesc z
    konta w innym banku.
    Wchodzi tego samego dnia i juz nazajutrz widac obie wplaty w historii
    i w limicie.
    Wplat nie robie ostatniego dnia przeznaczonego na splate, a
    wprzeddzien lub nawet kilka dni wczesniej.

  • 22. Data: 2008-09-01 18:36:06
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    no i się spłaciła :) zaksięgowało z data dzisiejsza a wykonanie 29.08 to co
    ten bank zrobił z ta kasa przez te kilka dni? skoro z konta znikła już i
    zaksięgowała się 20.08!!! a operował sobie nią i ma w 4 literach kasę klientów...

  • 23. Data: 2008-09-01 20:49:50
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > ten bank zrobił z ta kasa przez te kilka dni? skoro z konta znikła już i
    > zaksięgowała się 20.08!!! a operował sobie nią i ma w 4 literach kasę

    a u mnie było inaczej:

    dzisiaj o 9.56 zrobiłem przelew (z Multibanku) na rachunek kk i już widzę tę
    operację w historii ;-)
    karta spłacona, a środki dostępne!

    --
    pozdrawiam