  • 1. Data: 2009-05-09 15:16:06
    Temat: bzwbk , konto wydajesz i zarabiasz, walek? :)
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    popatrzcie sobie na zrzut z historii rachunku:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6b9da15347
    784c30.html

    nie wiem jak wam ale mi 1% z wydanej kasy karta wyszedl 11,78 za kwiecien, a
    nie
    0,45 jak widac na ich sumie nagrod z karty wydajesz i zarabiasz.

    ktos tu z kogos wala robi i tym kims na pewno nie jestem ja

    P.

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-05-09 15:18:43
    Temat: Re: bzwbk , konto wydajesz i zarabiasz, walek? :)
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    wyszlo na to ze policzyli dwie poprzednie transakcje z kwietnia
    (uwgzlednione w historii), tyle ze
    te wieksze transakcje tez sa z tego samego miesiaca, jakies wyrownanie robia
    ?

  • 3. Data: 2009-05-09 15:37:12
    Od: " " <z...@N...gazeta.pl>

    wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał(a):

    > ktos tu z kogos wala robi i tym kims na pewno nie jestem ja

    Jasne. Najpierw spójrz na daty księgowania tych transakcji, a potem jeszcze
    raz się zastanów nad zasadnością napisania tego zdania.

    Podpowiedź: za transakcje zaksięgowane w maju dostaniesz zwrot w czerwcu.

  • 4. Data: 2009-05-09 16:33:15
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > raz się zastanów nad zasadnością napisania tego zdania.
    >
    > Podpowiedź: za transakcje zaksięgowane w maju dostaniesz zwrot w czerwcu.

    no to jest glupota, powinni dawac nagrode po rozliczeniu transkacji
    kartowych.

  • 5. Data: 2009-05-10 09:29:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 9 May 2009 18:33:15 +0200
    "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> wrote:

    > no to jest glupota, powinni dawac nagrode po rozliczeniu transkacji
    > kartowych.

    O co masz napisane w umowie, którą podpisałeś?

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-05-10 09:47:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
> [...]

    > kartowych.

    >O co masz napisane w umowie, którą podpisałeś?

    w umowie nic na ten temat nie ma, mam tylkko napisane (tylko tym roznic sie
    od umowy innych kont zalozonych tam) ze przy wplywie 1000 na miesiac
    prowadzenie konta 0 zl.

  • 7. Data: 2009-05-10 17:12:18
    Od: " " <z...@N...gazeta.pl>

    wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał(a):

    > no to jest glupota, powinni dawac nagrode po rozliczeniu transkacji
    > kartowych.

    No i przecież tak jest! _Rozliczają_ w maju, dostajesz zwrot w czerwcu!
    Jeszcze raz radzę Ci dokładnie obejrzeć daty na Twoim wyciągu.

  • 8. Data: 2009-05-11 07:50:55
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > No i przecież tak jest!

    nie jest, bo nagrode przyznano chronoligicznie juz po rozliczeniu transkacji
    :)

  • 9. Data: 2009-05-11 08:57:39
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,

    > nie jest, bo nagrode przyznano chronoligicznie juz po rozliczeniu
    > transkacji

    Miałem jakiś czas konto z kartą WiZ.

    Bonus z przeprowadzonych transakcji kartowych przyznawany jest RAZ w
    miesiącu, ZBIORCZO za wszystkie transakcje wykonane kartą w miesiącu
    poprzednim.
    Tak to działa i inaczej nie chce. Też się przekonałem o tym w praktyce :)

    Swoją droga z konra zrezygnowałem na rzecz kredytówki z Cashbackiem.
    Pani w wbk-u nie mogła się nadziwić dlaczego rezygnuję z tak dobrego
    produktu :)
    A mnie po jakimś czasie zaczęło wkurzać pamiętanie o utrzymywaniu
    odpowiednich środków na rachunku oprocentowanym 0%.
    Kredytówka z 1% zwrotu i bez opłat za kartę jest znacznie wygodniejsza.

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 10. Data: 2009-05-11 09:15:20
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > odpowiednich środków na rachunku oprocentowanym 0%.
    > Kredytówka z 1% zwrotu i bez opłat za kartę jest znacznie wygodniejsza.

    przeciec wystarczy puscic z eurobanku przelew dzien przed platnoscia karta a
    trzymac ewentualne drobnostki na bardzo drobne zakupy :) wtedy sie nie traci
    odsetek.
    I wychodzi mniejwiecej na to samo co kk z cashbackiem, tyle ze za kk oplaty
    roczne sa wyzsze z tego co kojarze.