  • 11. Data: 2012-04-11 19:10:16
    Temat: Re: bzwbk prepaidy a koszt
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-11 13:56, dwr pisze:
    > Ciekawi mnie karta z pay24.pl - tam nie ma słowa o takiej opłacie.
    > I do tego jest wariant bez opłat za wypłatę z bankowmatów BZ.
    > Zapytałem ich o jakiś regulamin tego ale na razie bez odp.

    Regulamin kart(y) prepaid PAY -
    <https://www.pay24.pl/files/cms/6/przelewy24_prepaid
    .pdf>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2012-04-11 19:49:13
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-11 19:10, Krystek pisze:
    > W dniu 2012-04-11 13:56, dwr pisze:
    [...]
    > Regulamin kart(y) prepaid PAY -
    > <https://www.pay24.pl/files/cms/6/przelewy24_prepaid
    .pdf>

    > K.

    No i właśnie nie ma tam mowy o darmowej wypłacie z bankomatu.
    A mają taką kartę w ofercie - na ich stronie jest.

  • 13. Data: 2012-04-11 20:00:28
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-11 19:49, dwr pisze:
    > [...]
    .pdf>

    > No i właśnie nie ma tam mowy o darmowej wypłacie z bankomatu.
    > A mają taką kartę w ofercie - na ich stronie jest.

    W tabeli TOiP na str. 6 tego PDF-a jest napisane:

    Wypłata gotówki w bankomatach sieci BZWBK24 dla kart z darmową wypłatą -
    0 zł (pobierana jest jednorazowa opłata za wydanie karty w wysokości 5
    zł przy pierwszym doładowaniu)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 14. Data: 2012-04-11 23:22:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zł (pobierana jest jednorazowa opłata za wydanie karty w wysokości 5 zł

    czyli jak rozumiem 10zł
    5zł zakup i 5zł za bankomaty

    erator/

  • 15. Data: 2012-04-11 23:25:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Regulamin znalazłem taki -
    > <https://www.pay24.pl/files/cms/6/regulamin.pdf>

    a ja taki - https://www.pay24.pl/files/cms/6/przelewy24_prepaid.
    pdf

    erator/

  • 16. Data: 2012-04-12 00:10:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-11 23:22, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > czyli jak rozumiem 10zł
    > 5zł zakup i 5zł za bankomaty

    Chyba, ze masz tę kartę z bezpłatnymi wypłatami z maszyn BZ WBK to wtedy
    tylko 5 zł jednorazowo przy zakupie karty, ale za wypłaty z innych
    bankomatów płacić trzeba jak zamieszczono w tabeli. Może się skuszę na
    tę kartę, bo Konto24.pl do karty VISA MoneyKarta zamknąłem, a przydałaby
    się jakaś zapasowa VISA.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 17. Data: 2012-04-12 00:31:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > kartę, bo Konto24.pl do karty VISA MoneyKarta zamknąłem, a przydałaby się

    ja zrozumiałem że
    kupując kartę płacisz przelewem 5zł a potem:

    dla tej karty z bezpłatymi bankomatami bzwbk dodatkowo 5zł:

  • 18. Data: 2012-04-12 00:50:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-12 00:31, zlotowinfo pisze:

    > ja zrozumiałem że
    > kupując kartę płacisz przelewem 5zł a potem:
    >
    > dla tej karty z bezpłatymi bankomatami bzwbk dodatkowo 5zł:
    > ....5 zł przy pierwszym doładowaniu

    No tak, pewnie potrącą sobie tę opłatę z wpłaconej kasy więc trzeba
    przygotować +5 zł więcej. Tak, czy siak - regulamin z opłatami jest :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 19. Data: 2012-04-12 12:52:27
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-11 23:22, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > czyli jak rozumiem 10zł
    > 5zł zakup i 5zł za bankomaty

    Wg nowego regulaminu tak.
    5 zł zakup + 5 zł bankomaty tak i przesyłka karty 5 zł.

  • 20. Data: 2012-04-12 20:37:56
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-12 12:52, dwr pisze:
    [...]
    > Wg nowego regulaminu tak.
    > 5 zł zakup + 5 zł bankomaty tak i przesyłka karty 5 zł.

    oczywiście 5 zł za bankomaty jednorazowo :)
    wg obecnego regulaminu.

    Ja karty zamówłem i sprawdzę organoleptycznie.