  • Data: 2008-09-12 18:03:30
    Temat: bzwbk - wariuje totalnie...
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bzwbk - wariuje totalnie...

    witajcie - w podglądzie karty kredytowej po pojawieniu się i rozliczeniu
    transakcji mam np.
    Statoil Poland i nazwę gdzie tankowałem ale po kliknięciu na to pojawia mi się
    I TO W KAŻDEJ TRANSAKCJI:

    "Slawomir Stec, 24 Elm Drive, 11-040 NEW HYDE PARK
    49 1140 2004 0000 3102 4605 8750"

    i tytule nazwa stacji

    coś nie tak z tym bz wbk czy ja o czymś nie wiem??? bo jak kliknę na jaka kol
    wiek rozliczona transakcje to mi tylko w tytule transakcji podaje nazwę gdzie
    była dokonana ale numer konta i dane tego pana sa w każdej!!!