  • 1. Data: 2005-09-24 05:20:15
    Temat: bzwbk24 - a haslo skad? :)
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Witam.

    Skusilem sie na AlleKarte, no i sila rzeczy na Konto24.pl, tylko teraz
    nie za bardzo wiem, co wlasciwie jest haslem do "BZWBK24 internet".
    Dostarczony mi obszerny "Przewodnik usług" nazywa to "hasłem PIN" (co
    wydaje mi sie nieco bezsensowne zwazywszy na to, ze PIN to akronim
    Personal Identity Number) i niestety nie wyjasnia skad je wziac. To jest
    może ten sam PIN, ktory dostalem do karty? Z karta dziala - udalo mi sie
    ja pomyslnie aktywowac, ale zalogowac sie do bzwbk24 z moim NIK-iem i
    tym wlasnie PIN-em nie moge... Cos robie nie tak, czy pozostaje dzwonic
    do nich?

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 2. Data: 2005-09-24 06:09:33
    Temat: Re: bzwbk24 - a haslo skad? :)
    Od: c...@g...pl (coreczka-1966)

    --- konrad --- napisał(a):

> [...]
    > ja pomyslnie aktywowac, ale zalogowac sie do bzwbk24 z moim NIK-iem i
    > tym wlasnie PIN-em nie moge... Cos robie nie tak, czy pozostaje dzwonic

    PIN do obslugi elektronicznej konta jest inny niz do karty platniczej.
    Powinienes poszukac w dokumentach, jakie otrzymales z banku.
    Czy jestes pewien, ze zawierajac umowe, zawarles rowniez umowe o
    elektroniczna obsluge konta?
    pzdr
    A.

  • 3. Data: 2005-09-24 06:16:55
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    coreczka-1966 napisał(a):

    > PIN do obslugi elektronicznej konta jest inny niz do karty platniczej.
    > Powinienes poszukac w dokumentach, jakie otrzymales z banku.

    Przetrzasnalem wszystko. Dostalem tylko jedna supertajna koperte - z tym
    PIN-em, ktory pasuje do karty.

    > Czy jestes pewien, ze zawierajac umowe, zawarles rowniez umowe o
    > elektroniczna obsluge konta?

    Tak, mam to w dokumentach zapisane na kilka sposobow, dodatkowo w
    osobnym dokumencie "Parametry uslug bankowosci elektronicznej" dostalem NIK.

    Czy ktos z AlleKartowiczow moze dac znac skad wzial haslo do swojego
    konta? :)

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad

  • 4. Data: 2005-09-24 06:24:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    --- konrad --- wrote:
    > Czy ktos z AlleKartowiczow moze dac znac skad wzial haslo do swojego
    > konta? :)

    Dostajesz osobna koperte to bzwbk24 z haslem do kanalu ktory wybierasz- dl
    kazdego osobne haslo. WWW i WAP, telefon, SMS. Jednym slowem do placowki
    trzeba sie udac.
    PIN do karty to zupelnie co innego niz do WWW.
    Potem akceptowac operacje bedziesz SMSKodem - 5 pierwszych w miesiacu jest
    za free.

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 5. Data: 2005-09-24 06:27:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2005 08:16:55 +0200,
    osoba podpisana: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>
    napisała:
    [...]
    > Czy ktos z AlleKartowiczow moze dac znac skad wzial haslo do swojego
    > konta? :)
    Normalnie jak się podpisywało umowę o dostęp elektroniczny to się
    dostawało pinmailer z pinem do konta. Może ktoś prozaicznie zapomniał Ci
    go wydać.

    KJ

    > Pozdrowienia,

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 6. Data: 2005-09-24 06:31:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Normalnie jak się podpisywało umowę o dostęp elektroniczny to się
    > dostawało pinmailer z pinem do konta. Może ktoś prozaicznie zapomniał
    > Ci
    > go wydać.

    Allekarte mozna chyba miec i bez konta - moze o nie nie ubiegal sie? :)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 7. Data: 2005-09-24 06:41:14
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    --- konrad --- napisał(a):

> [...]
    > ja pomyslnie aktywowac, ale zalogowac sie do bzwbk24 z moim NIK-iem i
    > tym wlasnie PIN-em nie moge... Cos robie nie tak, czy pozostaje dzwonic

    Niestety nie wkładają do przesyłki z banku kart z kodami aktywacyjnymi. Tak
    czy siak trzeba uderzać do oddziału. Nie rozumiem więc po co ta zabawa z
    kurierem jak i tak trzeba oddział odwiedzić

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2005-09-24 06:41:59
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Allekarte mozna chyba miec i bez konta - moze o nie nie ubiegal sie? :)

    Ubiegal sie, ubiegal :). Mam w umowie zapisany dostep do bankowosci
    elektronicznej, dostalem tez w osobnym dokumencie zapisany NIK.
    Tu chyba w materii PINmailera do bzwbk24 ma miejsce wariant "ktos
    zapomnial wydac".

    Dziekuje za pomoc, przejde sie w poniedzialek do oddzialu.

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 9. Data: 2005-09-24 10:03:31
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Niestety nie wkładają do przesyłki z banku kart z kodami aktywacyjnymi. Tak
    > czy siak trzeba uderzać do oddziału. Nie rozumiem więc po co ta zabawa z
    > kurierem jak i tak trzeba oddział odwiedzić

    Spokojnie. PINy przychodzą pocztą. Ja dostałem po 8 dniach od podpisania
    umowy.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 10. Data: 2005-09-24 13:36:57
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    p...@w...pl napisał(a):

    > Spokojnie. PINy przychodzą pocztą. Ja dostałem po 8 dniach od podpisania
    > umowy.

    Trochę bez sensu. Strasznie rozciągnięte w czasie. Ja rozumiem, że ktoś tam
    ma w WBK fioła na punkcie bezpieczeństwa, ale bez popadania w paranoję. W
    końcu główna przesyłka idzie kurierem

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098