eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicallback w mBanku a raczej jego brakcallback w mBanku a raczej jego brak
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Paweł" <p...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: callback w mBanku a raczej jego brak
    Date: Fri, 3 Oct 2003 09:58:44 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <blja87$rb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: atropos.tpi.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1065167949 875 193.110.121.4 (3 Oct 2003 07:59:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Oct 2003 07:59:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:262134
    [ ukryj nagłówki ]

    Zablokowalem kanal internet i telefoniczy w mbanku, wydzwaniam do nich.
    dokonuja identyfikacji, konsultant umawia mnie na telefon ze strony banku w
    poniedzialek (dzieki temu ustale nowe hasla).
    w poniedzialek nikt nie dzwoni.
    ja dzwonie w srode, pytam cos sie dzieje. ze wzgledu na godzine pani nie
    sprawdzi dlaczego nie dzwionia. ustala nowy na czwartek. oczywiscie w
    czwartek nikt nie dzwoni.

    pamietam jak zakladalem kiedys konto, bank charakteryzowal sie bardzo dobra
    obsluga.
    teraz tez Was tak olewaja?
    oczywiscie wypelnilem we wtorek formularz na stronie, w ktorym opisalem
    sprawe. odpowiedzi tez nie bylo...


    pozdr
    Paweł


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1