  • 11. Data: 2010-06-16 19:36:40
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hvb8ni$t5c$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja też nie kumam. Weź mi to i logicznie wytłumacz. B.K. jest członkiem PO.

    Będąc członkiem PO najwyraźniej nie utożsamia się całkowicie z partią. Ma
    swój program i swoje zasady.

    > PO chce totalnej prywatyzacji służby zdrowia. B.K. nie chce prywatyzacji.

    No chyba tak.

    > B.K. nie należy do PO. Kto nie z PO ten z PiS. B.K. należy do PiS.

    Tutaj się mylisz. Interpolujesz. Dopowiadasz. Wymyślasz.

    > Nie, kurna całkiem się pogubiłem, weź i mi to logicznie wytłumacz

    Już wytłumaczyłem wcześniej. Kaczor się pomylił interpolując program PO na
    członków tej partii, tymczasem mają oni indywidualne programy, które są
    inne.

    I żeby nie było. Moim zdaniem żaden z nich się nie nadaje na to stanowisko.
    :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-06-16 19:38:47
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj link do programu Komorowskiego!

    W dupie mam jego program. Chcesz na niego głosować, to sobie szukaj.
    :-D

    > Partia, jest to organizacja jednocząca ludzi o tych samych poglądach, więc
    > jeśli koleś należy do PO, to ma ten sam pogląd na najważniejsze sprawy.
    > Sorry, ale takie naciągane uzasadnienia mnie nie przekonują.

    Mnie też, ale przed sądem to działa.
    Postrzeganie świata w kolorze czarnym, lub białym to częsty błąd. Nic nie
    jest całkiem białe, ani czarne.

  • 13. Data: 2010-06-16 19:43:31
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    Rozumiem. Bronisław to piąta kolumna w platformie. Teraz go lubię. :)

    kc

  • 14. Data: 2010-06-16 19:45:32
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Mnie też, ale przed sądem to działa.

    Sąd ma wydać wyrok na temat rzeczywistości takiej, jaka jest.

    Skoro Komorowski ma inny program i ty o tym wiesz, to daj namiar na ten
    program.

    Chcę programu! Gdzie on jest?

    J.

  • 15. Data: 2010-06-16 19:47:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):
    >
    > Rozumiem. Bronisław to piąta kolumna w platformie. Teraz go lubię. :)

    Taa... od Kaczyńskiego różni się tylko tym, że strzelał do kotów zamiast
    je elektryzować :)

    --
    marfi

  • 16. Data: 2010-06-16 19:54:09
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Sąd ma wydać wyrok na temat rzeczywistości takiej, jaka jest.
    >
    > Skoro Komorowski ma inny program i ty o tym wiesz, to daj namiar na ten
    > program.

    Ja nie wiem, bo mnie programy nie interesują. Politycy nigdy ich nie
    realizują. PO nie dotrzymała obietnic.
    Sędzina wiedziała gdzie jest porgram. Jej pytaj.

    > Chcę programu! Gdzie on jest?

    Być może nie chodzi o to gdzie on jest, ale CZY jest?

    Jeżeli Kaczor zarzuca Komorowskiemu że COŚ jest w jego programie, a ten tego
    programu wogóle NIE MA, to mamy tutaj kłamstwo, nieprawdaż? Zatem jeśli
    programu nie ma, to tym bardziej wyrok jest słuszny.

  • 17. Data: 2010-06-16 19:55:09
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Taa... od Kaczyńskiego różni się tylko tym, że strzelał do kotów zamiast
    > je elektryzować :)

    Jak blisko jednym do drugich pokazał Radek. A były też chyba przypadki
    odwrotne.

    Różnice są, a jakże, również inne, np. Bronisława kiełbasy są długie, a
    Jarosława kłamstwa mają krótkie nogi.

    kc

  • 18. Data: 2010-06-16 20:10:02
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Joachim wrote:

    > Sąd ma wydać wyrok na temat rzeczywistości takiej, jaka jest.
    >
    > Skoro Komorowski ma inny program i ty o tym wiesz, to daj namiar na ten
    > program.
    >
    > Chcę programu! Gdzie on jest?

    PO ma program, że będzie prywatyzował szpitale i ludzie od chorób będą
    umierali w przydrożnych rowach, a Komorowski nie ma w ogóle programu tylko
    ma zamiar leżeć pod czereśnią i podpisywać ustawy jak leci, nie czytając. To
    jest właśnie ta różnica. Czego jeszcze nie rozumiesz? Po co Ci program
    Komorowskiego? Ty będziesz głosował na Kaczyńskiego bez czytania jego
    programu. Po co sobie nabijać głowę pierdołami?

  • 19. Data: 2010-06-16 20:15:05
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

> [...]
    > B.K. nie należy do PO. Kto nie z PO ten z PiS. B.K. należy do PiS.
    >
    > Nie, kurna całkiem się pogubiłem, weź i mi to logicznie wytłumacz

    Skąd wywiodłeś, że chce. Udowodnił, że nie mówił, że chce. Nie trzeba było
    udowadniać czego chce, czy czego nie chce. Tylko czy o tym mówił. Masz
    kłopot z koncentracją. Zamiast się skupić na tym co się dzieje to Ty nie
    skupiasz na tym co myślisz o tym co się powinno dziać.

  • 20. Data: 2010-06-16 20:18:36
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Jeżeli Kaczor zarzuca Komorowskiemu że COŚ jest w jego programie, a ten
    > tego programu wogóle NIE MA, to mamy tutaj kłamstwo, nieprawdaż? Zatem
    > jeśli programu nie ma, to tym bardziej wyrok jest słuszny.

    Skoro jest członkiem PO i nie za prezentował innego programu, to można
    zakładać że program kandydata PO jest taki sam jak program PO.

    Chyba logiczne, nie? A może jednak wyborcy powinni założyć, że program
    kandydata PO jest sprzeczny z programem PO??

    Założenie Kaczora było słuszne - Kandydat PO realizuje program PO.

    Wyrok więc jest badziewny i naciągany na maksa. Wyrok rodem z PRL.

    Już pominę fakt, że Agniesia dodała w uzasadnieniu komentarz dot.
    programu PO: "(...)Obowiązujący bowiem program PO z dnia 5 października
    2007 roku przewiduje nie prywatyzację, lecz komunalizację opieki
    zdrowotnej.(...)". W artykułach, które załączyłem wcześniej było widać,
    co to jest ta tzw. komunalizacja.

    Pewnie, jakby trzeba było, to Agniesia by dodała, że sprzedawanie
    majątku szpitali komukolwiek, to nie jest prywatyzacja, tylko transakcja
    handlowa.

    J.