    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Date: Wed, 16 Jun 2010 22:10:02 +0200

    Joachim wrote:

    > Sąd ma wydać wyrok na temat rzeczywistości takiej, jaka jest.
    >
    > Skoro Komorowski ma inny program i ty o tym wiesz, to daj namiar na ten
    > program.
    >
    > Chcę programu! Gdzie on jest?

    PO ma program, że będzie prywatyzował szpitale i ludzie od chorób będą
    umierali w przydrożnych rowach, a Komorowski nie ma w ogóle programu tylko
    ma zamiar leżeć pod czereśnią i podpisywać ustawy jak leci, nie czytając. To
    jest właśnie ta różnica. Czego jeszcze nie rozumiesz? Po co Ci program
    Komorowskiego? Ty będziesz głosował na Kaczyńskiego bez czytania jego
    programu. Po co sobie nabijać głowę pierdołami?