  • 1. Data: 2008-10-05 20:42:04
    Temat: carrefour visa - ktos ma jakies dopswiadczenia?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    witam,

    zaczalem sie zastanawiac nad wzieciem sobie karty carrefour visa.
    powod oczywiscie prozaiczny - i tak robie zakupy w carrefour i
    dodatkowy rabat moze byc mily dla kieszeni, patrzac w skali roku czy
    dwoch. de facto bylby to jedyny powod wyrobienia sobie kk, bo innych
    nie widze ;-)

    natomiast ciekaw jestem, jakich zlych niespodzianek mozna sie
    spodziewac? gdzie sa haczyki, na ktore trzeba uwazac (splacanie w
    terminie z zapasem czasu nie jest haczykiem ;-)

    ztcp te karty to bodajze byly de facto lukas banku...

    i jakos nie widze w opisie, zeby byl podglad przez internet wyciagu.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2008-10-05 20:51:46
    Temat: Re: carrefour visa - ktos ma jakies dopswiadczenia?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Użytkownik "Cyb" f...@4...com

    > ztcp te karty to bodajze byly de facto lukas banku...

    Więc jeden haczyk już masz. :) (złodziejski bank)

    > i jakos nie widze w opisie, zeby byl podglad przez internet wyciagu.

    Pewna Marlena (Franko -- jak znana postać historyczna) powiedziała mi
    kiedyś, że nie można znaleźć tego, czego nie ma. (a chodziło jej o to,
    że nie miała biustu)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2008-10-05 22:17:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Cyb pisze:
> [...]
    > dodatkowy rabat moze byc mily dla kieszeni, patrzac w skali roku czy
    > dwoch. de facto bylby to jedyny powod wyrobienia sobie kk, bo innych

    Rachunki w kasie mozna nimi oplacac - z GP jak dla bezgotowkowych.

  • 4. Data: 2008-10-10 22:46:15
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 05 Oct 2008 22:42:04 +0200, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    ja tu myslalem ze sie posypie fala uwag, a tu cisza jak w kosciele -
    znaczy sie nie ma wiekszych iuwag do korzystania z tej karty :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 5. Data: 2008-10-16 21:35:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cyb" 5...@4...com

    > znaczy sie nie ma wiekszych iuwag do korzystania z tej karty :)

    Wyciąg może przyjść zbyt późno, aby karta została spłacona.
    Wiem, bo miałem ni w necie kartę Lukas Banku. Pracownik banku
    (poproszony o podanie mi terminu i kwoty) wprowadził mnie
    w błąd (na szczęście zawyżając, nie zaniżając zadłużenie
    czy podając zbyt odległy termin spłaty) zaś bank nie
    chciał nadwyżki zwrócić. :)

    Jak ktoś tu zauważył -- kradnie się łyżeczkami od/do herbaty,
    nie pełnymi garściami czy łychami wazowymi. :)

    Kolejnym problemem może być niechciane ubezpieczenie.

    IMO nie ma problemu, gdy nie ma wyciągu papierowego (dwa takie
    mam nawet w kopertach, których nie otwierałem) ale brak podglądu
    w necie jest męczący/stersujący.

    No i powód -- dlaczego bank nie udostępnia tego podglądu? :)
    Samego podglądu i informacji o stanie z ostatniego wyciągu? :)

    Podgląd kart wypukłych (bogatszych klientów) jest, a płaskich nie ma...
    Bo biedaka można łatwiej zastraszyć? :) Poszczuć psem -- jak czyni
    to margrabia w Janosiku? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-10-17 01:02:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" gd8c2p$sa4$...@i...gazeta.pl

    > Wyciąg może przyjść zbyt późno, aby karta została spłacona.
    > Wiem, bo miałem ni w necie kartę Lukas Banku. Pracownik banku

    + Wiem, bo miałem niewidoczną w necie kartę Lukas Banku. Pracownik banku

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'