  • 31. Data: 2007-07-06 18:47:17
    Temat: Re: certyfikat
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:

    > https://www.mbank.com.pl tylko w tym drugim przypadku przy zatruciu cache
    > mojego DNSa nie mam pewności tak naprawdę gdzie się połączyłem.

    dlaczego przez zatrucie cache dns masz stracic pewnosc ? wlasnie po
    to sa certyfikaty zeby chronic przed przekierowaniami na niewlasciwe
    serwery

  • 32. Data: 2007-07-08 16:46:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 08:39:46 +0200, Bartosz 'xbart' Nowakowski
    napisał(a):

    > Jeżeli chcesz mieć pewność, że logujesz się do mBanku i po drodze,
    > żaden DNS nie został zatruty aby skierować Ciebie w inne miejsce niż
    > byś tego chciał, to możesz się łaczyć do mBanku na adres IP czyli:

    Ale to niesie inne zagrożenia.
    Kiedyś utraciłem możliwość logowania się na Allegro.
    Straciłem dużo czasu, nim odkryłem, ze Allegro zmieniło numer IP swojej
    strony logowania, a ja już nie pamiętałem o tym, że od dwóch lat w
    bookmarkach mam linka do numeru IP, a nie do nazwy kanonicznej.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 33. Data: 2007-07-08 17:10:29
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 4 Jul 2007 23:54:02 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Problem w tym, że przez kilka godzin "odcisk palca" podawany na stronie
    > <http://www.mbank.com.pl/przewodnik/bezpieczenstwo/s
    zyfrowanie.html> był
    > nieaktualny.

    Jeśli już jesteśmy przy certyfikatach, to podepnę się ze swoim pytaniem.
    Gdy sprawdzam podpis maili otrzymanych z mBanku, dostaję komunikat, że
    ten podpis jest nieważny.
    W szczegółach dowiaduję się, że:

    "Ten certyfikat jest nieważny.
    Nie znaleziono wydawcy tego ciągu certyfikatów"

    Dlaczego tak się dzieje?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof