  • 1. Data: 2011-08-31 09:38:37
    Temat: chargeback i allegro?
    Od: blue <b...@l...spam>

    X-No-Archive:yes

    Witam
    Czy ktoś z was z sukcesem zrealizował chargeback w Allegro (PayU)?

  • 2. Data: 2011-08-31 09:54:28
    Temat: Re: chargeback i allegro?
    Od: Radex <r...@n...pl>

    W dniu 2011-08-31 11:38, blue pisze:
    > X-No-Archive:yes
    >

    > Witam
    > Czy ktoś z was z sukcesem zrealizował chargeback w Allegro (PayU)?
    Właśnie złożyłem reklamację w banku i zobaczymy...

  • 3. Data: 2011-09-01 18:57:30
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Radex wrote:

    > Właśnie złożyłem reklamację w banku i zobaczymy...

    Podobno się da, ale wiąże się to podobno z utratą możliwości
    korzystania z PayU w przyszłości. Nie daje głowy za to, gdyż
    nie jestem w stanie przypomnieć sobie źródła informacji, gdzie
    to widziałem/czytałem..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-09-29 19:00:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:j3okiv$fhj$1@news.onet.pl...

> [...]
    > korzystania z PayU w przyszłości. Nie daje głowy za to, gdyż
    > nie jestem w stanie przypomnieć sobie źródła informacji, gdzie

    w sumie myślałem że allegro w jakiś sposób zabezpiecza sprzedających przed
    fraudami, przecież pierwsza transakcja kartą nie idzie odrazu (chyba jakaś
    weryfikacja), niezweryfikowani nie mogą wogóle kupować kartą

    erator/