  • Data: 2003-04-02 21:18:46
    Temat: chat z multi, rozmowa z multi, wniosek do multi...
    Od: Laik <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie planuje zalozyc konta w multi, ale pomyslalem, ze zamienie
    dotychczasowa vise kredytowa na jeszcze lepsza z multibanku. warunki chyba
    spelniam (RB, z ktorego chce w perspektywie zrezygnowac, dal jakis czas
    temu z limitem dwukrotnej pensji brutto). wszedlem na chat - glownie
    interesowalo mnie jak mozna zalatwic te sprawe nie mieszkajac w okolicach
    oddzialu lub agenta. znaczy - sprawa techniczna - czy zalatwimy wszystko
    korespondencyjnie czy przyjedzie do mnie agent czy tez sam bede musial
    przemiescic sie o sto kilometrow, zeby dostarczyc dokumenty i sfinalizowac
    umowe.
    na chacie dowiedzialem sie sporo, o ile brak informacji mozna traktowac
    jako informacje.
    zadzwonilem wiec na 801 300000. przekierowano mnie (z tak skomplikowanym
    pytaniem) na inny numer - do kart, jak sadze. tam dowiedzialem sie
    niewiele wiecej, choc optymistycznie zabrzmialo, ze chyba jednak
    przyjedzie do mnie agent. :)
    wypelnilem wiec wniosek w internecie. padla (automat) propozycja, o ktora
    mi chodzilo - visa credit.
    czytam koncowe ustalenia i zastanawiam sie jak potraktowany zostanie wymog
    "Historia rachunku z innego banku z ostatnich 6 miesięcy".
    w ostatnich 6 miesiacach zmienialem bowiem bank pekao na KB ale... pensja
    wplywa do mBanku (choc dopiero od marca), a do pekao sie nie mam zamiaru
    wiecej wybrac, nawet po historie. KB (konto czynne od lutego) nie widuje
    mojej pensji, bo tam wplywa tylko kieszonkowe z zakladu pracy zony.
    reasumujac - czego oni beda ode mnie chcieli?
    historii z mbanku? z KB? a moze z Lukasa (tez mam tam konto do wyplat z
    bankomatow WBK)?

    nasuwa mi sie taka refleksja - czy ta karta jest naprawde warta az takich
    staran? a jesli nie korzystalbym z zadnego banku, nie mial konta tylko
    pensje odbieral - jak pan Bog przykazal - w zakladowej kasie, jestem
    klientem B-klasy?

    eee, moze niejasno pisze.

    mam wrazenie, ze multi podchodzi do swojej oferty jak do wielkiego, niczym
    nieuzasadnionego prezentu dla klientow, ktorzy powinni sie baaardzo
    przylozyc, zeby go otrzymac. i wyglada to tak, jakby to mi powinno zalezec
    na zakupie tego produktu.
    mi zalezy. aczkolwiek nie do przesady.
    --
    Laik