  • 11. Data: 2010-08-21 19:35:24
    Temat: Re: chipy w Polbanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Nawara <u...@n...info> writes:

    > http://img838.imageshack.us/f/polbank1.jpg/
    > http://img836.imageshack.us/f/polbank2.jpg/
    > http://img375.imageshack.us/f/polbank3.jpg/
    > http://img840.imageshack.us/f/polbank4.jpg/

    OMG, i teraz mam te zmiany sobie zaaplikować do istniejącego regulaminu?
    Dużo tego :)
    KJ

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 12. Data: 2010-08-21 21:31:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-21 21:35, Kamil Jońca pisze:

    > OMG, i teraz mam te zmiany sobie zaaplikować do istniejącego regulaminu?
    > Dużo tego :)

    Mogli by podesłać jeszcze do tego tekst jednolity. Dla osób, które
    niekoniecznie chcą spędzić całego dnia na analizie zmian.

    Czy ktoś, kto ma KK i nie ma wyciągów elektrycznych mógłby powiedzieć,
    czy z wyciągiem też dostał jakieś zmiany dotyczące tabeli opłat i
    regulaminu KK?

    WN

  • 13. Data: 2010-08-22 07:14:50
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś, kto ma KK i nie ma wyciągów elektrycznych mógłby
    > powiedzieć, czy z wyciągiem też dostał jakieś zmiany dotyczące

    Wyciąg z KK dostałem 19.08
    Nie ma tam żadnej dodatkowej informacji.

    Damian

  • 14. Data: 2010-08-23 11:36:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 10:56:49 +0200, Wojciech Nawara napisa

  • 15. Data: 2010-08-23 12:30:55
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Sie, 13:36, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Buu... czyli koniec fajnych kart kredytowych - ostatnia wyspa bez syfa na
    > karcie zaton a :(

    ciekawe też jak będzie ta karta teraz działać...

  • 16. Data: 2010-08-23 17:06:57
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysiek pisze:

    > ciekawe też jak będzie ta karta teraz działać...

    Niech zmieniają co chcą, byle przeliczniki pozostały po staremu... :-)

    --
    MiCHA

  • 17. Data: 2010-08-24 18:25:25
    Od: " tadzik" <d...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...info> napisał(a):

    > Po upĹ&#65533;ywie terminu waĹźnoĹ&#65533;ci.

    ale wymiana chyba będzie możliwa (nawet za opłatą)

  • 18. Data: 2010-08-24 20:52:45
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Dnia Sat, 21 Aug 2010 10:56:49 +0200, Wojciech Nawara napisa(a):
    >
    > Buu... czyli koniec fajnych kart kredytowych - ostatnia wyspa bez syfa na
    > karcie zatona :(

    czyli jednak banki pokonaly klientow zmuszajac ich do wklepywania PIN w
    markecie przy kasie gdy ludzie wokol i kamera podglada...
    okaze sie ze najbezpieczniej jest placic gotowką przynajmniej nie straci się
    całego limitu kredytowego...;
    ja w kazdym razie KK Polbanku bede wykorzystywal tylko do placenia w sieci
    jak wymienia mi ją na karte z chipem.

  • 19. Data: 2010-08-24 21:35:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-24 20:25, tadzik pisze:

    > ale wymiana chyba będzie możliwa (nawet za opłatą)

    Pewnie tak. Debetówki gratis, kredytówki odpłatnie (za wyjątkiem golda -
    tu też gratis).

  • 20. Data: 2010-08-25 10:26:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "sensei" <n...@n...pl> writes:

    > czyli jednak banki pokonaly klientow zmuszajac ich do wklepywania PIN
    > w markecie przy kasie gdy ludzie wokol i kamera podglada...

    Co innego podpis, bezpieczenstwo porownania podpisu jest
    niezaprzeczalne.

    > okaze sie ze najbezpieczniej jest placic gotowką przynajmniej nie
    > straci się całego limitu kredytowego...;

    Tylko cala gotowke. Szkoda ze gotowki nie da sie zastrzec.
    --
    Krzysztof Halasa