  • 1. Data: 2009-03-12 19:39:39
    Temat: chyba kazdy zauwazyl ze PLN sie umacnia
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    nic nie trwa wiecznie, :-) a LIBOR 3M CHF w doł, i jak tu brac kredyt w PLN

  • 2. Data: 2009-03-12 19:43:28
    Temat: Re: chyba kazdy zauwazyl ze PLN sie umacnia
    Od: "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nic nie trwa wiecznie, :-) a LIBOR 3M CHF w doł, i jak tu brac kredyt w
    > PLN
    kredyt w chf? teraz? 0,25 dlugo sie nie utrzyma, a jak tylko pojdzie w gore
    chf sie umocni...

    pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2009-03-12 20:16:45
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kredyt w chf? teraz? 0,25 dlugo sie nie utrzyma, a jak tylko pojdzie w
    > gore chf sie umocni...
    takie stopy troche sie jeszcze utrzymaja 1-2 lata, ale pozniej...to
    niewiadomo co bedzie.

  • 4. Data: 2009-03-12 20:45:00
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kredyt w chf? teraz? 0,25 dlugo sie nie utrzyma, a jak tylko pojdzie w

    Kapitał spekulacyjny wypuszcza nadmuchane dolary i masowo wraca na GPW!
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-03-12 21:09:48
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Kapitał spekulacyjny wypuszcza nadmuchane dolary i masowo wraca na GPW!
    > ;-)

    Raczej szuka leszczowgo kapitalu na kolejne zjazdy ;)

    --
    in

  • 6. Data: 2009-03-12 21:18:42
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej szuka leszczowgo kapitalu na kolejne zjazdy ;)

    S&P 500 4% w górę
    PLN w górę
    http://kryzysometr.pl/ Z 60 do 10 czyli nagłe urwanie się podaży złych
    wiadomości...
    Tylko tej krwi ciągle trochę mało się leje...

  • 7. Data: 2009-03-12 21:24:23
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Tylko tej krwi ciągle trochę mało się leje...

    Za duzy optymizm.

    --
    in

  • 8. Data: 2009-03-13 07:49:43
    Od: "micom.edu.pl" <m...@m...edu.pl>

    > Raczej szuka leszczowgo kapitalu na kolejne zjazdy ;)

    Masowy drobny kapital dlugo jeszcze nie wroci na GPW! 2 - 3 lata potrzeba
    aby zapomniec traume. Dopiero za ten czas mozna liczyc na to, ze drobni
    inwestorzy beda odbierac juz wywindowane akcje!.

    Fajas

  • 9. Data: 2009-03-13 09:22:02
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kredyt w chf? teraz? 0,25 dlugo sie nie utrzyma, a jak tylko pojdzie w

    oczywiscie ze masz racje teraz kredyt w CHF jest raczej samobojstwem, duze
    marze oraz wycofywanie sie bankow z tej polityki, ale trzeba miec na uwadze
    ze masa ludzi brala kredyty nawet ja, tak wiec reakcja na czynniki zew jest
    lepsza na liborze niz na wiborze. I tylko to mialem na mysli.
    Kwestia czy kredyt w PLN czy CHF to juz indywidualna sprawa oraz lista za i
    przeciw. Wydaje mi sie ze jak ktos lubi spac spokojnie to lepiej w walucie w
    jakiej sie zarabia. W przeciwienstwi do kredyciazy w CHF ktorzy swego czasu
    troche sie przejmowali takim sporym wahnieciem co przyprawilo niektorych o
    zle przespane noce. Mozna to spletowac krotko ze cos za cos.

  • 10. Data: 2009-03-13 09:59:07
    Od: sorden <s...@w...pl>

    micom.edu.pl wrote:

    > Masowy drobny kapital dlugo jeszcze nie wroci na GPW! 2 - 3 lata potrzeba
    > aby zapomniec traume. Dopiero za ten czas mozna liczyc na to, ze drobni
    > inwestorzy beda odbierac juz wywindowane akcje!.

    Masowo moze i tak, dlatego na 4000 trzeba poczekac ;]

    --
    in