  • 11. Data: 2009-03-13 15:50:26
    Temat: Re: chyba kazdy zauwazyl ze PLN sie umacnia
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Kudlaty <t...@n...onet.pl> napisał(a):

    > nic nie trwa wiecznie, :-) a LIBOR 3M CHF w doł, i jak tu brac kredyt w PLN

    jak donaldowi i pawlakowi skończą się euro z funduszy europejskich to
    zobaczysz pionowe pikowanie złotówki w dół :) ale ogólnie sytuacja i
    fundamenty polskiej gospodarki są dobre nasze polskie firmy są w dobrej
    kondycji tylko gdzie w polsce polskie firmy :) pewnie gdyby z polski wycofać
    cały zagraniczny kapitał to polacy produkowaliby tylko zapałki hahahahahaha
    no może jeszcze papier do dupy :)

  • 12. Data: 2009-03-14 02:09:58
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    olob kowalski napisal(a):

    > jak donaldowi i pawlakowi skończą się euro z funduszy europejskich to
    > zobaczysz pionowe pikowanie złotówki w dół :) ale ogólnie sytuacja i

    tzn sugerujesz że cały czas interweniują? Coś masz na to poza domysłami?

    > kondycji tylko gdzie w polsce polskie firmy :) pewnie gdyby z polski wycofać
    > cały zagraniczny kapitał to polacy produkowaliby tylko zapałki hahahahahaha
    > no może jeszcze papier do dupy :)

    jako to i z większości krajów.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 13. Data: 2009-03-14 08:13:03
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    > tzn sugerujesz że cały czas interweniują? Coś masz na to poza domysłami?

    Myślę, że interweniował zachód (Od Niemiec po Austrię), który
    tracił krocie mając umoczone w 'Polskich' bankach. Druga sprawa
    to UE, która nie chce domina. Wiadomo, że Ukraina to co innego
    niz Polska. Jak Polska poleci nikt nie uwierzy że to minie szybko.

  • 14. Data: 2009-03-17 20:54:18
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wycofać
    > cały zagraniczny kapitał to polacy produkowaliby tylko zapałki

    to sobie zobacz wskazniki AT na wykresie monthly