  • 1. Data: 2009-07-22 10:28:07
    Temat: ciekawa zabawa na KGHM-ie
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Ktoś chyba musiał wyjść do kibla...
    Dobrze że sikanie trwa krótko.

    george

  • 2. Data: 2009-07-22 10:58:20
    Temat: Re: ciekawa zabawa na KGHM-ie
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:h46q7c$8i8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Ktoś chyba musiał wyjść do kibla...
    > Dobrze że sikanie trwa krótko.
    >
    > george

    SP sprzeda ich akcje stąd zabawa.

  • 3. Data: 2009-07-22 11:00:38
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    george pisze:
    > Ktoś chyba musiał wyjść do kibla...
    > Dobrze że sikanie trwa krótko.
    >
    > george

    ---Cytat---
    22.7.Warszawa (PAP) - Ministerstwo Skarbu Państwa planuje sprzedać od 10
    do 41 proc. swoich udziałów w KGHM i część swojego pakietu Grupy Lotos -
    poinformował w środę resort skarbu w komunikacie.
    Resort nie poinformował jaki pakiet Lotosu zamierza sprzedać.
> [...]
    > poinformował w środę resort skarbu w komunikacie.
    > Resort nie poinformował jaki pakiet Lotosu zamierza sprzedać.

    Pierwszy Twoj post na temat!
    Gratulujemy!

  • 5. Data: 2009-07-22 12:25:54
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "karol" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Pierwszy Twoj post na temat!
    > Gratulujemy!

    Temat mocno polityczny, pewnie dlatego ;-)
    A co do samej decyzji to z jednej strony dobrze, bo ukrucą wszechwładzę
    związków.
    Z drugiej obawiam się, że inwestor wejdzie tylko po to żeby wyeliminować
    konkurencję, przejąć rynki zbytu a nie będzie za bardzo rozwijał firmy.

  • 6. Data: 2009-07-22 12:50:10
    Od: karol <k...@k...pl>

    A nie sadzisz ze rzuca akcji po prsotu na parkiet?

    Jak na razie KGHM -5%

  • 7. Data: 2009-07-22 12:59:36
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > A nie sadzisz ze rzuca akcji po prsotu na parkiet?

    Heh, zastanawiałem się nad tym, miałem akcje Lotosu akurat no i puściłem je
    wszystkie i chyba dobrze zrobiłem bo są już sporo niżej.

    > Jak na razie KGHM -5%

    No tak, ale to jest rekacja drobnych inwestorów a nie efekt sprzedaży SP.
    Myślę, że taka operacja jednak odbędzie się pozagiełdowo.

  • 8. Data: 2009-07-22 18:58:23
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "karol" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A nie sadzisz ze rzuca akcji po prsotu na parkiet?

    I jak to sobie wyobrażasz? Jedno zlecenie warte kilka miliardów? :)
    Oczywiście, że poza parkietem i to pewnie zaufanej firmie, czytaj
    kontrolowanej. Nie ma szans, żeby sprzedano to jakiemuś przypadkowemu
    inwestorowi np. zza Buga i Amuru.

    dK

  • 9. Data: 2009-07-23 00:49:15
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    | Z drugiej obawiam się, że inwestor wejdzie tylko po to żeby wyeliminować
    | konkurencję, przejąć rynki zbytu a nie będzie za bardzo rozwijał firmy.

    u k r Ó c ą - to raz,
    a dwa - skąd Wyście się urwali u licha?
    a może ktoś mi wytłumaczy łopatologicznie - jak to jest, że w normalnych krajach
    nie wolno decydować się na kupno spółek poniżej 51% akcji, a my cały czas mamy
    wspaniałe pomysły jak resztę rodowych sreber wyprzedać :(

    no i - lepiej brać miliardy dywidendy czy lepiej się tej dywidendy pozbawić raz
    na zawsze?

    czy naprawdę jeszcze nie widać ku czemu zmierza banda zdrajców i sprzedawczyków?
    przecież na naszych oczach rozwalana jest gospodarka, postępuje zniewolenie
    wylewającą się zewsząd propagandą sukcesu [krwawy Maciuś to był pikuś przy
    dzisiejszej propagandzie, a on przynajmniej dbał o wysoką kulturę]
    trwa zamach na wolność słowa, praworządność, etc. etc.
    Barbara

  • 10. Data: 2009-07-23 08:31:22
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > 10
    > Lotos -

    > u k r Ó c ą - to raz,

    Shame on me! ;-)

> [...]
    > mamy
    > wspaniałe pomysły jak resztę rodowych sreber wyprzedać :(

    Hmm... to raczej skąd Ty się urwałaś z tą teorią 51%? Czyli co, na giełdzie
    w USA akcje IBM jak zechcę kupić to muszę kupić co najmniej 51%? Ciekawe,
    jednej akcji nie można nabyć albo 30% tylko co najmniej 51%? Chyba, że
    chodzi o inne kraje, które to?

> [...]
    > dzisiejszej propagandzie, a on przynajmniej dbał o wysoką kulturę]
    > trwa zamach na wolność słowa, praworządność, etc. etc.

    No ale to tak mniej więcej od XVII wieku trwa, nihil novi ;-)