  • 11. Data: 2013-06-16 00:26:16
    Temat: Re: cinkciarz.pl - opinie?...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 15 Jun 2013 19:35:41 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Czyli jak widac - wszedzie cie to moze spotkac :-)
    >Pobrac banknoty i wymieniac po kawalku :-)
    >
    >J.

    Rzeczywiscie, to chyba najlepsza recepta :)

    A.L.

  • 12. Data: 2013-06-17 07:22:37
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 15 Jun 2013 08:04:35 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Było kilka razy na grupie, że cinkciarz
    > potrafi przytrzymać kasę jeden dzień.

    W skrajnym przypadku może sie zdarzyć, że aby Tobie szybko wypłacić moga
    nie mieć takiej kwoty na odpowiednim koncie.
    Po za tym chyba cinkciarz działa tak, że oni kupują dla siebie te waluty i
    sprzedają uzytkownikom i nie ujawniają ile mają.

    Walutomat działa na zasadzie kojarzenia kupującego ze sprzedającym. Widzisz
    co aktualnie jest na tablicy.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index4.php

  • 13. Data: 2013-06-17 08:02:50
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 06/14/2013 05:20 PM, A.L. wrote:
    > Czy ktos ma doswiadczenie/opinie z serwisem cinkciarz.pl?
    >
    > Opinie ktore mozna znalezc na googlu nie budza zaufania albo nic
    > konkretnego nie mowia
    >
    > Czy ktos korzystal z tego serwisu?
    >
    > A.L.

    Uzywam regularnie od ponad roku, największy problem z jakim się
    spotkałem to przytrzymanie kasy do następnego dnia. Polecam.

  • 14. Data: 2013-06-17 08:12:33
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 10:20:40 -0500, A.L. napisał(a):

    > Czy ktos ma doswiadczenie/opinie z serwisem cinkciarz.pl?
    > Opinie ktore mozna znalezc na googlu nie budza zaufania albo nic
    > konkretnego nie mowia
    > Czy ktos korzystal z tego serwisu?

    Ja korzystam z
    https://www.inkantor.pl/
    Właśnie negatywne opinie zraziły mnie do cinkciarza i poszedłem do
    inkantora.

    --
    Franc

  • 15. Data: 2013-06-17 13:34:49
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 17:20:40 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
    > Czy ktos ma doswiadczenie/opinie z serwisem cinkciarz.pl?
    Ja korzystam regularnie zakupując Euro na wyjazdy wakacyjne. Ale raczej nie
    kupuję/sprzedaję 6cio cyfrowych USD. Mam konto również w Alior Kantorze, ale żeby tam
    kupić, muszę najpierw przelać im kasę i dopiero za tą obecną na koncie mogę
    zrealizować zakup. W cinkciarzu zatwierdzam transakcję i dopiero potem robię przelew.
    To, plus alerty to jak dla mnie zaleta.
    Ale fakt, strata np 1000 zł ma się nijak w porównaniu do 1mln USD :-)

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 16. Data: 2013-06-17 16:23:29
    Od: star <e...@g...com>

    kantor aliora to dobry wybor - polecam

  • 17. Data: 2013-07-01 00:10:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci
    > Czy ktos ma doswiadczenie/opinie z serwisem cinkciarz.pl?
    >
    > Opinie ktore mozna znalezc na googlu nie budza zaufania albo nic
    > konkretnego nie mowia
    >
    > Czy ktos korzystal z tego serwisu?

    Zadowolony klient rzadko kiedy pisze pozytywna opinie w sieci, bo po co.