  • 11. Data: 2008-11-19 20:16:57
    Temat: Re: [citi] automatyczna spłata KK w shitibanku
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > hmm, a papiery, rozumiem, składałeś w shiti?

    Procedura jest następująca:

    1. dzwonimy do citi i prosimy o papiery do PZ
    2. czekamy na nie. Jeżeli w ciągu miesiąca nie dotrą, dzwonimy znów. i tak
    do skutku.
    3. jeżeli papiery dojdą, wypełniamy je (dwa podpisy) i wysyłamy w kopercie
    citi do citi.
    4, przed terminen spłaty KK dzwonimy do citi żeby potwierdzic czy dotarło i
    działa.
    5. dzwonimy także do banku z którego ma iść spłata i sprawdzamy czy dotarło
    i działa
    6. jeżeli oba banki potwierdzą że jest OK, w dniu spłaty rano logujemy się
    do banku z kasą i sprawdzamy czy zniknęła, a po południu logujemy się do
    citi i patrzymy czy dotarła.
    W razie problemów dzwonimy i usiłujemy wyjaśnić.

    MichalL

  • 12. Data: 2008-11-19 20:24:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ruf10" <r...@n...pl> wrote in message

    > ShitiBank mi potwierdził, że PZ jest ustanowiona; spłata miała iść z ING i
    > ...oni w tym ING nic o tym, nie wiedzą :-).

    Problem jest zapewnie po stronie ING. U mnie uruchomiono w ciagu tygodnia od
    zlozenia dyspozycji. DD z Multibanku.

    MK

  • 13. Data: 2008-11-19 20:26:11
    Temat: Re: automatyczna spłata KK w shitibanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@g...pl> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    Kilka miesięcy temu tu na grupie jeden z Kolegów opisywał swój
    przypadek spłaty zadłużenia na karcie Citibanku właśnie poprzez PZ.
    Mówił, że to PZ nie działa właśnie jak kwota spłaty jest wyższa niż
    1000 Euro. Masz rację Robert, że bank powinien wtedy wygenerować
    więcej takich poleceń, ale widocznie w Citi jest to trudne.

    Aniby skad informacja, ze to dla Citi jest trudne? Ja wiem, ze jest to tak
    robione :).

    MK

  • 14. Data: 2008-11-19 20:30:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote in message

    > 1. dzwonimy do citi i prosimy o papiery do PZ
    > 2. czekamy na nie. Jeżeli w ciągu miesiąca nie dotrą, dzwonimy znów. i tak
    > do skutku.

    Ja drukowalem jakies ze strony internetowej.

    > 3. jeżeli papiery dojdą, wypełniamy je (dwa podpisy) i wysyłamy w kopercie
    > citi do citi.

    Pamietajac, ze podpis musi byc zgodny ze wzorem podpisu zlozonym w banku z
    ktorego ma byz realizowany DD.

    > 4, przed terminen spłaty KK dzwonimy do citi żeby potwierdzic czy dotarło
    > i działa.

    Do mnie sami zadzwonili aby dopytac czy DD ma obiejmowac 100% splaty czy
    tylko kwote minimalna.

    > 5. dzwonimy także do banku z którego ma iść spłata i sprawdzamy czy
    > dotarło i działa

    W Multi pokazuje sie po prostu na liscie aktywnych DD.

    MK

  • 15. Data: 2008-11-19 21:50:16
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    MichalL pisze:

    > Procedura jest następująca:
    >
    > 1. dzwonimy do citi i prosimy o papiery do PZ
    > 2. czekamy na nie. Jeżeli w ciągu miesiąca nie dotrą, dzwonimy znów. i tak
    > do skutku.

    3 albo 4 razy zamawiałem dla 2 kart, w końcu przyszedł 1 druk, ale
    zdążyłem w tym czasie zdobyć druk w oddziale. W jednym oddziale w ogóle
    o czymś takim nie słyszeli, dopiero w drugim dostałem.

    > 3. jeżeli papiery dojdą, wypełniamy je (dwa podpisy) i wysyłamy w kopercie
    > citi do citi.

    Złożyłem w oddziale, dla pewności.

    > 4, przed terminen spłaty KK dzwonimy do citi żeby potwierdzic czy dotarło i
    > działa.

    Zadzwoniłem i potwierdzili.

    > 5. dzwonimy także do banku z którego ma iść spłata i sprawdzamy czy dotarło
    > i działa

    Zadzwoniłem i nic nie wiedzą

> [...]
    > citi i patrzymy czy dotarła.
    > W razie problemów dzwonimy i usiłujemy wyjaśnić.

    Składałem już chyba z 5 reklamacji (2 karty), dalej nie działa.
    W każdym razie dzięki, przynajmniej wiem, że w ogóle działa, tylko mnie
    się zdarzył peszek.

    Póki co, nie martwię się terminami spłat karty (bo w końcu bank
    potwierdził ustanowienie PZ) i będę składał kolejne reklamacje. Niestety
    bank nie wysyła PZ drugi raz, po terminie spłaty i muszę czekać na
    następny termin, zanim się dowiem czy już działa.

    pozdrawiam
    Rafał Krupiński

  • 16. Data: 2008-11-20 08:51:44
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 22:50:16 +0100, ruf10 napisał(a):

> [...]
    > bank nie wysyła PZ drugi raz, po terminie spłaty i muszę czekać na
    > następny termin, zanim się dowiem czy już działa.

    Naprawdę chce Ci się tak kombinować i walczyć? Nie lepiej założyć sobie
    jakieś KO np w eurobank i jak dostaniesz rozliczenie kk, logujesz się do
    banku ustalasz przelew z przyszłą datą i już. Moim zdaniem o wiele mniej
    zajmujące i masz pełną kontrolę nad procesem.

    Xenocide

  • 17. Data: 2008-11-20 09:54:02
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

> [...]
    > banku ustalasz przelew z przyszłą datą i już. Moim zdaniem o wiele mniej
    > zajmujące i masz pełną kontrolę nad procesem.

    Przecież teraz robię to samo, 2 przelewy co miesiąc. O wiele mniej
    zajmujące będzie jak bank ustawi dobrze PZ.
    A co do kontroli, mam u nich KK chyba z 5 lat i nigdy mnie nie oszukali,
    co więcej, kiedy ktoś kupił sobie moją kartą dostęp do stron porno, bez
    problemu oddali kasę i zmienili numer karty.

    Chyba z tym PZ tak utrudniają bo zmniejszy się szansa, że nie spłacę w
    terminie ;-)

    pzdr

  • 18. Data: 2008-11-20 11:30:44
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 20 Nov 2008 10:54:02 +0100, ruf10 napisał(a):

    > Chyba z tym PZ tak utrudniają bo zmniejszy się szansa, że nie spłacę w
    > terminie ;-)

    Chodziło mi o to, że skoro masz takie problemy z PZ to będziesz tego
    musiał pilnować, a jak coś pójdzie nie tak to reklamacje, dzwonienie etc
    i dlatego napisałem, że lepiej przelew samemu wykonać i mieć z głowy,
    jednocześnie mając pewność.

    Xenocide