  • 1. Data: 2004-08-09 12:29:20
    Temat: citi financial - ale upadek
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    Widziałem rozlepiaczy ulotek na słupach, reklamujących usługi citibanku, a
    dokładnie szybki kredyt dla pilnie potrzebujących. Jak jakaś firma bejsbolowo-
    windykacyjna.
    Podejrzewam, że mandat za rozlepianie ulotek każdy pracownik musi wliczyć w
    koszty.

    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-09 13:01:56
    Temat: Re: citi financial - ale upadek
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Widziałem rozlepiaczy ulotek na słupach, reklamujących usługi citibanku, a
    > dokładnie szybki kredyt dla pilnie potrzebujących. Jak jakaś firma
    bejsbolowo-
    > windykacyjna.

    Widocznie jest to dalej dobry sposob na przyciągnięcie klientów.

    sq

  • 3. Data: 2004-08-10 14:17:43
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

> [...]
    > Widziałem rozlepiaczy ulotek na słupach, reklamujących usługi citibanku, a
    > dokładnie szybki kredyt dla pilnie potrzebujących. Jak jakaś firma

    Widzisz, akcje i pomysly marketingowcow w bankach sa o kant d*** rozbic. To
    samo sie tyczy ulotkowania.

    --
    JaKi