  • 1. Data: 2007-08-20 19:50:07
    Temat: citi logowanie
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    mam problem od +/- południa z wglądem do kk citi, różne wyniki: nie otwiera
    się strona, lub jeśli się pozwoli zalogować, to komunikat, że nie zna karty
    albo nie rozpoznaje pinu.

    czy macie także dziś problemy z logowaniem/podglądem kk citi?

  • 2. Data: 2007-08-21 05:50:54
    Temat: Re: citi logowanie
    Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo nie rozpoznaje pinu.
    >
    > czy macie także dziś problemy z logowaniem/podglądem kk citi?

    Witam

    Kiedys mialem taki problem. Po takim komuinikacie, ze nie rozpoznaje
    karty zadzwonilem na info i okazalo sie ze blednie wprowadzilem haslo 3x.
    Bez problemu odblokowali.

    Ryba