  • 1. Data: 2008-01-21 15:44:32
    Temat: citibank i internet -- czy oni zauwazyli juz ze cos takiego istnieje?
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Ledwo dwa dni temu uruchomili nowa platforme takze dla posiadaczy kart, a
    ta juz nie dziala...

    Ten bank naprawde jest 100 lat za Murzynami jesli chodzi o technologie.
    Oni chyba w srodku ksieguja wszystko olowkiem w kajecikach liczac na
    liczydlach.

    Tak, wiem, przy uruchamianiu nowych uslug czasami cos nie idzie jak
    nalezy, ale to sie moze czasem zdarzyc, a w citku malo co w internecie
    dziala jak nalezy.

    Ech...

  • 2. Data: 2008-01-21 16:35:06
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ygreko" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Tak, wiem, przy uruchamianiu nowych uslug czasami cos nie idzie jak
    > nalezy, ale to sie moze czasem zdarzyc, a w citku malo co w internecie

    Kilkanascie juz razy z róznych komputerów i na różnych przeglądarkach się
    logowalem. Dzisiaj kilka razy, w tym nawet przed chwilą. Wszystko dziala jak
    należy.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 3. Data: 2008-01-21 18:27:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Le5zek" fn2hqm$ost$...@n...onet.pl

    > Kilkanascie juz razy z róznych komputerów i na różnych przeglądarkach się
    > logowalem. Dzisiaj kilka razy, w tym nawet przed chwilą. Wszystko dziala jak
    > należy.

    U mnie w IE działa, ale wcześniejsza strona mi się podobała bardziej.
    (mam nadzieję, że szybko się przyzwyczaję)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-01-21 19:40:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fn2o78$v8m$...@a...icm.edu.pl

    > U mnie w IE działa, ale wcześniejsza strona mi się podobała bardziej.
    > (mam nadzieję, że szybko się przyzwyczaję)

    I to jak działa!!! Przypominają mi się czasy ING Śląskiego, gdzie
    można było dokonywać operacji po wylogowaniu. :) Otwierałem tam
    kilka stron/zakładek -- na jednej się wylogowywałem, a na innych
    nadal coś robiłem. Miałem odnotowywane wylogowania, pomiędzy
    którymi nie było logowań.

    Tu także można się wylogować i pozostać zalogowanym.

    No i część po polsku, a część po angielskiemu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2008-01-21 19:58:51
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> wrote in
    message news:fn2slj$86k$1@achot.icm.edu.pl...
> [...]
    > kilka stron/zakładek -- na jednej się wylogowywałem, a na innych
    > nadal coś robiłem. Miałem odnotowywane wylogowania, pomiędzy

    U mnie dziala to nawet lepiej: czesto zaraz po zalogowaniu sie wybiore
    jakas opcje typu podglad operacji albo przelew i zaraz dostaje komunikat
    "sesja stracila waznosc". Czyli miedzy zalogowaniem sie a kliknieciem w
    cokolwiek w serwisie nie mam wiele czasu zwazywszy, ze trzeba poczekac te
    kilkadziesiat sekund miedzy wpisaniem hasla a zaladowaniem serwisu.

    Ale musze tez cos pozytywnego powiedziec (a wlasciwie neutralnego, bo to
    powinno byc od poczatku), mianowicie wreszcie widac jaka jest instrukcja
    splaty KK z biezacego. Wreszcie widze, ze jest tak, jak ustawilem.

    Jaki to wielki krok dla citi!

  • 6. Data: 2008-01-21 20:22:33
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "ygreko" 4794f986$0$32123$f...@m...aster.pl

    > U mnie dziala to nawet lepiej: czesto zaraz po zalogowaniu sie wybiore
    > jakas opcje typu podglad operacji albo przelew i zaraz dostaje komunikat
    > "sesja stracila waznosc".

    A nie otrzymywałeś wcześniej stosownej informacji z prośbą o przedłużenie? :)

> [...]

    > powinno byc od poczatku), mianowicie wreszcie widac jaka jest instrukcja
    > splaty KK z biezacego. Wreszcie widze, ze jest tak, jak ustawilem.

    Ja teraz mam tylko kartę.

    Ile kosztuje tam konto?

    > Jaki to wielki krok dla citi!

    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-01-21 20:46:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 21 Jan 2008 20:58:51 +0100, ygreko wrote:

    > Jaki to wielki krok dla citi!

    ... a mały krok dla ludzkości ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-01-21 21:02:38
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message

    > ... a mały krok dla ludzkości ;-)

    Ale wiesz, staram sie na sprawy spogladac takze z drugiej strony. W takim
    np. bzwbk, gdzie tez mialem auto splate calosci (swoja droga kosztuje to
    1,20 zl a w citi za free), to tez nie bylo takiej informacji. Co wiecej --
    zmiana trybu zapewne wymagala wizyty w oddziale, bo bzwbk tak ma, ze nic
    sie nie da przez telefon zalatwic.

    Wobec powyzszego -- i tak jest lepiej, ale mimo to -- jednak sie wiecej
    wymaga od takiego banku jak citi, ktory znany jest (byl?) z tego, ze
    ustala standardy obslugi...

  • 9. Data: 2008-01-21 22:41:45
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    > Ja teraz mam tylko kartę.
    >
    > Ile kosztuje tam konto?

    od 5zł do zera w zależności od wpływów

    Pozdr,
    Koala

  • 10. Data: 2008-01-21 23:23:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "koala" fn36vk$19t$...@n...onet.pl

    > od 5zł do zera w zależności od wpływów

    Dzięki.

    A bez wpływów? Do Polbanku u mnie wpływa pewnie ze 2500 miesięcznie,
    ale do Citi by tyle nie wpływało. Nawet połowa by nie wpływała.

    --