  • 11. Data: 2008-01-21 23:32:54
    Temat: Re: citibank i internet -- czy oni zauwazyli juz ze cos takiego istnieje?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 23:23, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "koala" fn36vk$1...@n...onet.pl

    > Dzięki.
    >
    > A bez wpływów? Do Polbanku u mnie wpływa pewnie ze 2500 miesięcznie,
    > ale do Citi by tyle nie wpływało. Nawet połowa by nie wpływała.

    1001,00 zl i masz CitiOne Direct za 2 zl miesiecznie z bezplatna karta
    debetowa.
    Z darmo mozesz miec konto oszczednosciowe , do ktorego podpinaja ci
    posiadana KK - i mozna logowac sie z KO.

  • 12. Data: 2008-01-21 23:42:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 0...@s...goo
    glegroups.com

    : 1001,00 zl i masz CitiOne Direct za 2 zl miesiecznie z bezplatna karta debetowa.

    Karta debetowa mi nie jest potrzebna.
    Wystarczy, jeśli będę mógł wpłacić za free w kasie banku i przelać za free w Polskę.
    :)

    : Z darmo mozesz miec konto oszczednosciowe , do ktorego podpinaja ci
    : posiadana KK - i mozna logowac sie z KO.

    Jeszcze gdyby automagicznie przelewali z tego konta na kartę w wiadomym ostatnim
    dniu...

    -=-

    Najlepiej by było, gdyby było tam konto za free z dużym (dzisiejsze 5.05% rocznie
    z miesięczną kapitalizacją by wystarczyło) procentowaniem, z którego można by było
    pobierać za free dowolną liczbę razy w miesiącu i z którego można by było przelewać
    za free poza Citi. :) Karta bankomatowa do takiego konta mi nie jest potrzebna.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-01-22 16:18:09
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 22 Jan 2008 00:42:47 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > za free poza Citi. :) Karta bankomatowa do takiego konta mi nie jest potrzebna.

    Tak to tylko w Polbanku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 14. Data: 2008-01-22 17:25:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Marcin Mokrzycki" 1...@4...net

    > Tak to tylko w Polbanku.

    Ponoć nie tylko tam. (a może jednak się mylę) Wkrótce wyruszę na poszukiwania. : )

    --