-
1. Data: 2006-12-27 11:34:23
Temat: citibank online padł
Od: "tortois" <t...@o...pl>
Probuję od rana zalogowac sie do citibank online ale bez skutku - wywala brak
strony logowania.
przez moment mozna sie bylo zalogowac ale w trakcie chodzenia po menu pojawilo
sie ostrzezenie o przejsciu z polaczenia zabezpieczonego w niezabezpieczone...
zwykla awaria czy atak hakerow?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2006-12-27 16:30:15
Temat: Re: citibank online padł
Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
Użytkownik "tortois" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:76f1.00000014.45925a3f@newsgate.onet.pl...
> Probuję od rana zalogowac sie do citibank online ale bez skutku - wywala
> brak
> strony logowania.
> przez moment mozna sie bylo zalogowac ale w trakcie chodzenia po menu
> pojawilo
> sie ostrzezenie o przejsciu z polaczenia zabezpieczonego w
> niezabezpieczone...
> zwykla awaria czy atak hakerow?
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Problem jest co najmniej od wczoraj wieczorem. Dziś rano mi nakłamali na
infolinii, że po świętach jest wydłużone przetwarzanie danych (sic!). A
niedawno pojawił się komunikat "Informujemy, że mogą występować przejściowe
trudności z logowaniem do serwisu Citibank Online. Trwają prace nad
wyeliminowaniem przyczyny. Obecnie niestety nie możemy dokładnie określić
terminu usunięcia niedogodności. Przepraszamy za ewentualne utrudnienia. "
-
3. Data: 2006-12-27 23:18:23
Temat: Re: citibank online padł
Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>
Dnia 27 Dec 2006 12:34:23 +0100, tortois napisał(a):
> Probuję od rana zalogowac sie do citibank online ale bez skutku - wywala brak
> strony logowania.
> przez moment mozna sie bylo zalogowac ale w trakcie chodzenia po menu pojawilo
> sie ostrzezenie o przejsciu z polaczenia zabezpieczonego w niezabezpieczone...
> zwykla awaria czy atak hakerow?
A ja już miałem nadzieje że wdrażają ten nowy system do obsługi rachunku
online...
-
4. Data: 2006-12-28 00:36:25
Temat: Re: citibank online padł
Od: robbi <r...@n...com>
_stefan napisał(a):
> A ja już miałem nadzieje że wdrażają ten nowy system do obsługi rachunku
> online...
No to moze jak wdroza to zaloze tam konto Direct - bo jak narazie
(bazuje na odczucia z wersji DEMO) to wyglada jak system w innych
bankach sprzed kilku lat ...
--
pzdr
robbi
-
5. Data: 2006-12-28 09:00:59
Temat: Re: citibank online padł
Od: RobertS <r...@x...pl>
>> A ja już miałem nadzieje że wdrażają ten nowy system do obsługi rachunku
>> online...
Citi ciągle padaka ;-(
--
pozdrawiam
RobertS