  • 1. Data: 2006-12-27 11:44:04
    Temat: nieudolna windykacja w lukas i problemy
    Od: "lumja" <l...@N...gazeta.pl>

    Ponad rok temu zakupilam cos na raty z lukasem, kredyt (tzw. 0%) splacilam w
    całości wczesniej (po 2 miesiącach), nastepnie w lipcu bralam kolejna rzecz,
    ktora splacam do tej pory. Dodam, że z lukasem kupuje juz od jakiegos czasu
    i jako solidny klient, dostawalam kredyty "na dowod osobisty".
    ostatni chcialam kupic kolejna rzecz, podchodze do stoiska lukasa i...
    odmowa udzielenia kredytu, przeterminowane zadłużenie na niecale 30 zl.
    Ciężko sie zdiwilam bo skąd to zadłużenie, na stoisku nic mi nie umieli
    powiedziec, podobie na infolini, musialam sie udać do oddziału - tam sie
    okazało, że gdy splacala wcześniej kredyt ratalny, popelnilam jakis czeski
    bląd i nie doplacilam kilkunastu zlotych. Ok, moja wina, kwote tę od razu
    uregulowalam, ale i tak póki co w lukasie jestem "spalona" kredytu ani na
    dowod ani z zaświadczeniem nie dostanę.
    To kpina po prostu - probowalam sie dowiedzieć:
    - po pierwsze, dlaczego nikt się do mnie po ta niedoplatę nie zglosił?
    Owszem, w międzyczasie zmienilam adres ale nadal mieli mój telefon
    komorkowy, adres i telefon do pracy, więc bez problemu mogłi się ze mna
    skontaktować.
    - po drugie, dlaczego w lipcu dostalam ten kredyt, przeciez juz wtedy bylam
    zadluzona? Nikt mi na to nie potrafil odpowiedziec, cały czas wymawiają sie
    na system "puszcza-nie puszcza".
    Jestem wścikła - nie ważne jest, że splacilam w terminie juz tam kilka
    kredytów, i jeden nadal splacam terminowo. Z powodu niedoplaty kilku zlotych
    jestem traktowana jako klient niesolidny. Denerwuje mnie to tym bardziej, że
    gdybym tylko wiedziala, że mam jakąs niedopłatę to od razu bym ją
    uregulowala.
    Wynika z tego, że mozna lukasa naciagac ile sie da - wziąc kredyt, zmienic
    adres zamieszkania i nie placić - ich nieudolna windykacja nie będzie
    dochodzic swego mimo, wszystkich danych.
    Troche sie rozpisalam ale jestem wściekla i musialam się wygadać.

  • 2. Data: 2006-12-28 10:39:41
    Temat: Re: nieudolna windykacja w lukas i problemy
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    > ostatni chcialam kupic kolejna rzecz, podchodze do stoiska lukasa i...
    > odmowa udzielenia kredytu, przeterminowane zadłużenie na niecale 30 zl.

    Ja sie w tym roku dowiedziałem, ze kredyt w Lukasie, którego spłata
    kończyła sie w 1999 roku, i który spłaciłem w całosci, uznali za
    niespłacony, bo ponoć 22zł gdzieś zabrakło. No to czekali 7 lat i
    dorzucili ponad 30złociszy kosztów, żebym miał co zapłacić. A takiego
    wała, dług, nawet jeśli jest do udowodnienia, jest PRZEDAWNIONY. Tak
    działa windykacja Lukasa...

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 3. Data: 2006-12-28 14:22:07
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "TLZ" <t...@w...info.com.pl> wrote in message

> [...]
    > dorzucili ponad 30złociszy kosztów, żebym miał co zapłacić. A takiego
    > wała, dług, nawet jeśli jest do udowodnienia, jest PRZEDAWNIONY. Tak

    Ludźki.
    A ja się wam dziwię.
    Ani razu nie przyszło wam do głowy prosić banku o przesłaniu pisma, że
    kredyt został spłacony?

  • 4. Data: 2006-12-28 14:35:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <w...@g...pl.invalid> napisal(a):

    > Ludźki.
    > A ja się wam dziwię.
    > Ani razu nie przyszło wam do głowy prosić banku o przesłaniu pisma, że
    > kredyt został spłacony?

    W Lukasie od kiedy pamiętam chcą za to jakieś istotne pieniądze (chyba
    z 50 zł), co przy ratach na kilkaset złotych nie ma sensu.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-12-28 14:53:18
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

    > W Lukasie od kiedy pamiętam chcą za to jakieś istotne pieniądze (chyba
    > z 50 zł), co przy ratach na kilkaset złotych nie ma sensu.

    Nigdy nic ode mnie nie chcieli.
    Może im się odmieniło w ostatnich czasach.
    Zresztą zastanawiam się czy im wolno.