eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitibank online wersja jezykowacitibank online wersja jezykowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.connecta.pl!not-for-mail
    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: citibank online wersja jezykowa
    Date: Tue, 18 Mar 2008 23:52:24 +0000 (UTC)
    Organization: AMSNET.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <frpkjo$k61$1@jaszczomp.tahoe.pl>
    NNTP-Posting-Host: sec.amsnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: jaszczomp.tahoe.pl 1205884344 20673 195.64.174.10 (18 Mar 2008 23:52:24 GMT)
    X-Complaints-To: t...@c...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Mar 2008 23:52:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.9.2-20070201 ("Dalaruan") (UNIX) (Linux/2.6.24.2 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:441503
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Czy zastanawial sie ktos, po co na stronie Citi jest logowanie online
    'zaloguj' po polsku i 'sign on' po angielsku ? Przez przypadek kliknalem
    na 'sign on', wpisalem UserID i haslo, i otrzymalem komunikat:

    "I'm sorry, your user ID was created with Polish. Please switch to the Polish
    language before signing on."

    To po co w takim razie są oddzielne pola do logowania, skoro można użyć
    tylko jednego? Moze by tak automatycznie wybierał język jesli i tak
    nie da się użyć angielskiego dla konta stworzonego po polsku? :)

    a.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1