    From: Piotrek <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: citibank - pytanie
    Date: Sun, 5 Jun 2005 16:18:23 +0200

    Witam
    tak sie zastanawiam czy nie zalozyc konta w citibanku ale potrzebuje
    kilku odpowiedzi ;-)
    moze jest tu ktos kto ma tam konto i moglby mi na nie odpowiedziec?

    1. oplata za prowadzenia konta 4.99 miesiecznie
    czy w ramach tej opaty dostaje do konta hasla jednorazowe? czy jak to
    wyglada? bo niby przelewy przez internet sa pozniej bezplatne
    czy to rzeczywiscie tak jest?

    2. chce na tym koncie otwozyc konto walutowe w funtach
    zamierzam wyjechac do anglii i wplacac na to konto pieniadze tam
    zarobione
    ile citibank pobiera oplaty za przelewy zagraniczne?
    i czy jesli mam powiedzmy iles tam funtow na koncie walutowym. To czy
    moge zrobic z tego konta darmowy przelew na moje drugie konto w
    citibanku ale zlotowkowe? Zeby mi przeliczyli po aktualnym kursie i
    umiescili to w zlotowkach. Da sie tak zrobic?

    3. czy do konta walutowego citibank daje karte bankomatowa? i czy mozna
    w anglii wyplacac bezposrednio funty bez zadnych przelicznikow na
    zlotowki?

    ;-)
    to chyba tyle
    dzieki za jakas odpowiedz