eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicity handlowy - problemy z zamknięciem konta - porada?city handlowy - problemy z zamknięciem konta - porada?
  • Data: 2004-10-23 09:36:57
    Temat: city handlowy - problemy z zamknięciem konta - porada?
    Od: "mat(dwojka)" <"mat(dwojka)"@:nospm.please:.underweb.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam.
    piszę, bo spotkała mnie raczej zagadkowa historia.
    (ps. sorry że długawe)

    otóż od 2 tygodni próbowałem zamknąć konto w citi
    i skończyło się to drobnym nieporozumieniem.

    1. pierwsza wizyta (2 tyg. temu)

    obsługa: "nie możemy zamknąć konta
    ponieważ ma pan na koncie blokady (nie ważne że pokryte na saldzie)"

    moja odpowiedź: poproszę o wypłacenie mi środków tak, aby saldo
    po ściągnięciu blokad wynosiło 0"

    obsługa: "proszę bardzo ... teraz na Pana koncie jest 0-we saldo księgowe"

    2. wizyta (3 dni temu)

    obsługa: "na pana koncie jest xxx zł oraz żadnych
    blokad/zleceń/czegokolwiek - zamykamy konto i wypłacamy pieniążki"

    ja na to: "ależ proszę szanownej obsługi, tutaj zaszła jakaś pomyłka
    ..." - itd. starałem się wytłumaczyć, że któraś z blokad nie została
    zrealizowana

    obsługa: "historia konta wskazuje na to że wszystk ojest ok, bieżesz pan
    pieniądze i zamykasz konto czy nie?"

    ja: "chcę zamknąć konto!!!"

    koniec wizyt.

    i teraz zaskok: telefon wczroraj wieczorem:
    "szanowny panie, to ja zmykałem konto, pojawiły się teraz na
    (zamkniętym?) koncie blokady na kwotę którą Panu wypłaciłem ..."


    i tutaj moje pytanie: co w takim wypadku się robi?

    -----------
    mat(dwójka)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1