  • 21. Data: 2010-05-08 14:48:31
    Temat: Re: co lepsze?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote in message
    news:4be57047$0$17098$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak, tylko wydaje mi sie, ze zlecenie z limitem nie powinno byc
    > zrealizowane PCRO bo tak jest na forex.
    >
    > Leszek

    zakładam ze to był "limit ceny" w tym zleceniu po 2476.
    skoro otwarcie nastapiło po 2418 to przeciez warunek ceny był spełniony !
    skoro chciałeś kupowac po 2476 to chyba super ze udało ci sie kupić taniej
    :).

    george

    P.S Jakiego typu logikę chciałeś zrealizować ?

    np: otwórz L tylko i wyłącznie wtedy jesli cena na otwarcie wyniesie 2476 ?

    nie bardzo rozumiem.

    a co to za kombinacja ? bawisz sie w realu w "FUTRA" ?

  • 22. Data: 2010-05-08 15:10:19
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki za porade

    > Chyba lepiej zamknac te 2 po 2476 bo jak spadnie ponizej piatkowego mnimum
    > to strata sie zwiekszy?

    Może nie... http://www.pb.pl/a/2010/05/08/Bankowcy_modlili_sie_o
    _przetrwanie

    --
    marfi

  • 23. Data: 2010-05-08 15:12:31
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > a co to za kombinacja ? bawisz sie w realu w "FUTRA" ?

    Nie, popelnilem blad bo na forex z lecenia z limitem innym niz aktualny kurs
    otwieraja sie po ustalonym przeze mnie kursie, a nie w dowolnym momencie.
    Zapomnialem, ze na WGPW sa 2 limity: ceny zakupu i aktywacji.

    Leszek

  • 24. Data: 2010-05-08 15:47:56
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Poprzednim razem udalo mi sie uciec z zagrozenia. Teraz juz wczoraj
    > wieczorem dzwonili do mnie ze skonczyl sie depozyt.

    > Zrobilem dobrze bo otworzylem 2 longi okolo 2470. Jak spadalo dalej to
    > postanowilem otworzyc jeszcze 3 longi po tej samej cenie co poprzednio. Ku
    > mojemu zdziwieniu system je otworzyl kiedy kurs byl 100 pkt nizszy.

    Ale zmartwiło Cie to, czy ucieszyło?

  • 25. Data: 2010-05-08 15:48:28
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Maj, 16:33, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:

    > Dzieki za porade

    > Chyba lepiej zamknac te 2 po 2476 bo jak spadnie ponizej piatkowego mnimum
    > to strata sie zwiekszy?
    >
    > Leszek

    Tak z dystansu spojrzałem na to zdanie 'jak to zrobić' i je poprawie,
    bo można je dwojako zrozumieć:
    Kup 3 po cenie (((2476 lub PKC))) z LIMITEM AKTYWACJI 2476.

    Co zrobisz to Twoja decyzja. Czy L czy S to Twoja decyzja.
    Moje rozwiązanie dotyczy deficytu 270.

    Masz świadomość, że zejście o 1% powiększy Twój deficyt o kolejne
    1150?
    Masz świadomość, że 5 FW to równowartość 115800 pln (stan na piątek)?

    Według mnie za mały masz (znaczy miałeś) kapitał na taką pozycję,
    pomyłki się zdarzają, odrazu trzeba było sprzedać.

  • 26. Data: 2010-05-08 16:37:12
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Masz świadomość, że 5 FW to równowartość 115800 pln (stan na piątek)?

    Pełen szacunek dla grających na futach .....
    Grać takim szmalem trzeba mieć nerwy ...
    Przy większej pomyłce człowiek staje się bankrutem .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2010-05-08 16:37:30
    Od: kigam <p...@g...com>

    W dniu 2010-05-08 16:33, Lech Dubrowski pisze:

    > Dzieki za porade

    > Chyba lepiej zamknac te 2 po 2476 bo jak spadnie ponizej piatkowego mnimum
    > to strata sie zwiekszy?
    >
    > Leszek

    Lechu nie pękaj w poniedziałek prawo longa. Nad futami jednak powinieneś
    się zastanowić. Z twoich opowieści wynika, że nadal nie radzisz sobie z
    depozytem, nie znasz rodzajów zleceń, nie masz pojęcia o trendzie, nie
    używasz stopów, nie masz strategii gry itd. Masz za to pewność bankructwa.

  • 28. Data: 2010-05-08 17:05:04
    Od: "krzys" <k...@p...fm>

    coz to takiego 'prawo longa' ?

    spadlo juz tyle ze teraz tylko up ?

    pozdr

  • 29. Data: 2010-05-08 17:43:58
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > kurs otwieraja sie po ustalonym przeze mnie kursie, a nie w dowolnym
    > momencie. Zapomnialem, ze na WGPW sa 2 limity: ceny zakupu i aktywacji.

    z tym Forexem i zleceniami z limitem ceny to czy aby jesteś pewien że tak to
    działa jak opisales ?
    Nie gram na FX ale mocno bym sie zdziwił gdyby moje zlecenie K z limitem
    wyższym niż aktualny Bid / Bid otwarcia nie wszedł.

    george

  • 30. Data: 2010-05-08 18:08:17
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 08-05-2010 o 12:42:16 Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > Zrobilem dobrze bo otworzylem 2 longi okolo 2470. Jak spadalo dalej to
    > postanowilem otworzyc jeszcze 3 longi po tej samej cenie co poprzednio.

    jak otworzyłeś L i dalej spadało w cholere to głos rozsądku powinien
    powiedziec
    zamknij to i sproboj gry na S. Stop loss załawiłby to za Ciebie.
    A jak za trudno pogodzic sie z eskami to czekaj na odbicie o ile masz dosc
    kasy ,
    a nie powiekszaj pozycje z głupia frant. Poprzednie spadki powinny tego
    nauczyć.
    Nie powiekszaj stratnej pozycji, nie powiekszaj pozycji w ogóle poza swoje
    finansowe mozliwosci.
    przyjmnij jaka strate akceptujesz, jakiej nie.

    Tym razem linia 200 sesyjna na w20 to nieco ponad 2320, poprzednio słuzyła
    za obronę. Może i teraz się sprawdzi.
    eurusd przestał leciec w otchłań, to tez dobry omen.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.