  • 11. Data: 2009-03-28 11:18:20
    Temat: Re: co się dzieje na walutach?
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > i dla przypomnienia koniec 2008 roku

    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ref=toppr&ArticleID=5
    5f0336d-93c6-4732-b035-180890434d7b

    W ogóle to ktoś zauważył w tym medialnym szumie ten mały pik. teraz pewnie
    liczy kasę. A śmieli się z niego.

    > imho złoty bezie sie powoli umacniał, nasz eksport dostaje szanse. Co
    > prawda branza aut ma sie kiepsko,
    > ale w sumie nie specjalizujemy sie tylko w dobrach luksusowych, a i juz
    > zagranica zauwazyla, ze tu sie oplaca.
    > Frank mnie jednak dalej niepokoi, od czasu jak banki ograniczyly kredyty.

    Niepokoi bo wzrośnie czy ze spadnie ;)

    Moim zdaniem mamy znow scenariusz walki/wojny walutowej. To z jednej strony
    źle bo znaczy ze waluta jest slaba. z drugiej ze nie bedzie trwac wiecznie.

    Pierwszy atak byl przygotowywany medialnie i skok i panika. Wmieszala sie
    polityka wiec zastopowali.
    Teraz mamy znow przygotowywanie ale tym razem peklo w piatek na koniec aby
    ludzie mogli popanikowac i by dalo sie cos ugrac w poniedzialek. Ale prawie
    nigdy nie mamy takich samych metod wiec pewnie nie bedzie i tym razem tak
    samo. Mamy zatem albo skok w dol. Ponizej obecnej wielkosci (wzmocnienie
    zlotego), albo podwojny skok, czyli skok umocnienie i znow skok (oslabienie
    zlotego). Jak na razie oba dla mnie jednakowo realne.

    Ja bym sprzedal w poniedzialek 20% i zobaczyl co sie stanie.

    --
    Chodźcie, znam taki fajny skrót - rzekł Mojżesz