  • Data: 2003-07-12 08:34:58
    Temat: co sie oplaca najbardziej w DE
    Od: "Lukasz" <l...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam pytanie do Kogos kto jest na biezaco z kursami przeliczeniowymi bankow
    (eur->pln, pln->eur)

    wybieram sie na dluzszy okres do Niemiec, mam konto w polsce w PLN, na ktore
    splywaja mi srodki.
    chcialbym miec do nich dostep po wyjezdzie (takze gotowka) na miejscu w
    Niemczech, oczywiscie po jak najkorzystniejszym kursie.

    wyplata gotowki w bankomatach Deutsche Bank jest bez oplat, pytanie tylko
    czy jest to rozliczane po rozsadnym kursie.

    jakie byloby w tym wypadku najsensowniejsze rozwiazanie?

    z gory dziekuje za odpowiedz,

    pozdrawiam,
    Lukasz Jarzynka