  • Data: 2009-10-05 17:08:27
    Temat: co to jest funkcjonalność debetowa?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    opierając się na rekomendacji kolegów z grupy pl.biznes.banki
    wybrałem się do ćwierćbanku w celu ustawienia funkcjonalności
    debetowej na karcie kredytowej. Jeden pracownik nie wiedział
    co to takiego jest (i próbował mi tłumaczyć różnicę między
    kredytówką a debetówką) inna pani natomiast stwierdziła
    rezolutnie że "wie" co to jest funkcjonalność debetowa (pan
    który nie wiedział, spojrzał na nią jak na geniusza) po czym
    wyjaśniła że funkcjonalność ta to po prostu automatyczna
    spłata z konta osobistego i nic wiecej. Nie dała sobie
    powiedzieć, że jest inaczej. W obawie że aktywuje mi nie tę
    usługę o którą proszę wyszedłem z placówki nic nie podpisując

    jak wytłumaczyć franczyzobiorcom ćwierćbanku co ja chcę aktywować?