-
Data: 2009-10-05 18:54:04
Temat: Re: co to jest funkcjonalność debetowa?
Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]z...@o...pl wrote:
> opierając się na rekomendacji kolegów z grupy pl.biznes.banki
> wybrałem się do ćwierćbanku w celu ustawienia funkcjonalności
> debetowej na karcie kredytowej. Jeden pracownik nie wiedział
> co to takiego jest (i próbował mi tłumaczyć różnicę między
> kredytówką a debetówką) inna pani natomiast stwierdziła
> rezolutnie że "wie" co to jest funkcjonalność debetowa (pan
> który nie wiedział, spojrzał na nią jak na geniusza) po czym
> wyjaśniła że funkcjonalność ta to po prostu automatyczna
> spłata z konta osobistego i nic wiecej. Nie dała sobie
> powiedzieć, że jest inaczej. W obawie że aktywuje mi nie tę
> usługę o którą proszę wyszedłem z placówki nic nie podpisując
>
> jak wytłumaczyć franczyzobiorcom ćwierćbanku co ja chcę aktywować?
1. Iść do oddziału. Prawdziwego, nie franczyzowego.
2. Znaleźć inteligentnego pracownika. (To najtrudniejszy punkt.)
3. Poprosić, by znalazł w ich intranecie formularz o nazwie "Wniosek o
zmianę właściwości Funkjonalności Debetowej Karty Kredytowej oraz
dyspozycji automatycznej spłaty Karty Kredytowej z Konta". Plik zawiera
w swej nazwie "Wnios_ZmianaFunkjon-KD". (Sam bym Ci podesłał skana, ale
niestety mam tylko wypełniony...).
4. Wypełnić wniosek.
5. Podpowiedzieć pracownikowi, że ma w bankowym intranecie instrukcję
"krok po kroku" (ze screenshotami i komentarzami!) dotyczącą sposobu
wprowadzenia tej dyspozycji do systemu. Wiem, że takie coś istnieje, bo
na własne oczy widziałem! Obsługant musi sobie "tylko" go znaleźć i
wyświetlić na ekranie albo wydrukować.
6. W przypadku zaistnienia "niemożności" - nalegać by obsługant
skontaktował się z ich wewnętrznym party-line i poprosił kogoś
mądrzejszego z centrali o wskazówki. Mogą to zrobić, tylko na ogół nie
chcą, bo muszą wtedy czekać uwieszeni na słuchawce tak długo, jak my to
robimy gdy dzwonimy - ich wewnętrzne party-line jest tak samo wiecznie
zajęte... Alternatywnie można zasugerować by znaleźli numer i zadzwonili
bezpośrednio do działu kart i kredytów konsumpcyjnych w centrali - np.
do pani dyrektor Beaty Szwankowskiej, albo do kogoś jej podległego.
7. W przypadku zaistnienia "ogólnej niemożności" - znaleźć inny oddział
i kontynuować ponownie od punktu drugiego. :-)
Ze swej strony dodam, że w oddziale w Warszawie przy rondzie ONZ
pracownik Karol Gałazin WIE JAK TO ZROBIĆ. Gdy wszystko inne zawiedzie -
wsiadaj w samochód i w drogę!
Mi udało się już w drugiej placówce Polbanku! (Pierwsza była
franczyzowa). Powodzenia!
:-)
--
MiCHA
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.09 18:54 Przemyslaw Kwiatkowski
- 05.10.09 19:03 RobertS
- 05.10.09 20:20 Krzysiek
- 05.10.09 20:20 Tomek
- 05.10.09 20:27 Krzysiek
- 05.10.09 20:40 Krzysiek
- 05.10.09 20:43 witek
- 05.10.09 21:42 Przemyslaw Kwiatkowski
- 06.10.09 07:05 Krzysiek
- 06.10.09 19:54 Tomek
- 07.10.09 06:54 Krzysiek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie