    From: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: co to za karty platnicze
    Date: Tue, 27 Aug 2002 21:33:00 +0200

    Witam,

    bedac w Świnoujściu wybrałem się do Niemiec. Po wejściu do sklepu okazało
    się, że honorują jedynie karty EC z ludzikiem i klawiaturką. W związku z tym
    moje pytanie co to za karta? EC wskazywać bym mogło EuroCard ale tego nie
    jestem pewny. Na stronach Banku Zachodniego nie znalazłem takiego wzoru. W
    związku z tym moje pytanie, co to może być za karta?

    Stryket

    PS. ja miałem Visa'e ale naszczęście najpierw zapytałem