  • 1. Data: 2006-02-19 10:49:14
    Temat: co zrobić z 60tys PLN?????
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czy ma ktos jakis pomysl ?

    myslalem nad kupnem mieszkania + wynajmowanie.

    woj. zachodnio-pomorskie

  • 2. Data: 2006-02-19 11:25:38
    Temat: Re: co zrobić z 60tys PLN?????
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    > czy ma ktos jakis pomysl ?
    >
    > myslalem nad kupnem mieszkania + wynajmowanie.
    >
    > woj. zachodnio-pomorskie

    kupno xxx i sprzedaz na allegro widze nie poplaca... ?:)

  • 3. Data: 2006-02-19 11:34:03
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > czy ma ktos jakis pomysl ?
    >
    > myslalem nad kupnem mieszkania + wynajmowanie.
    >
    > woj. zachodnio-pomorskie

    To zalezy gdzie.
    Np. Kolobrzeg czy inne Miedzyzdroje na pewno sąwarte rozwazenia.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 4. Data: 2006-02-19 14:52:39
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    mowisz o kupnie tam mieszkania ?
    ale to tylko sezonowo jesli chodzi o miedzyzdroje ?

  • 5. Data: 2006-02-19 15:14:40
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > mowisz o kupnie tam mieszkania ?
    > ale to tylko sezonowo jesli chodzi o miedzyzdroje ?

    Kolobrzeg tez gł.w sezonie. Ale przychod wystarczy za caly rok. Akurat
    Kolobrzeg jest miastem, gdzie buduje sie w przeliczeniu na 1 mieszkanca
    najwiecej w Polsce.

    Ale nie wiem, czy 60k pln by starczylo.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 6. Data: 2006-02-19 16:02:37
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > czy ma ktos jakis pomysl ?
    >
    > myslalem nad kupnem mieszkania + wynajmowanie.
    >
    > woj. zachodnio-pomorskie

    ja mam pomysl - przelej mi na konto!