  • 11. Data: 2007-01-31 17:35:20
    Temat: Re: cos nie tak ze stron? mbanku
    Od: "Wykalaczka" <m...@o...pl>

    > Jak masz starego kompa, to mogą go wykańczać reklamy we Flashu. :)

    Mój sprzęt to może nie Hi-tech ale z COD2 i Oblivionem sobie radzi to i z
    flashem powinien :>

  • 12. Data: 2007-01-31 18:02:30
    Temat: Re: cos nie tak ze stroną mbanku
    Od: "Wykalaczka" <m...@o...pl>

    Lol za to pod firefoxem nie moge się zalogowac do inteligo :) Widać kazdy z
    banków związał się z daną firmą i ostro tępi konkurencje :/

  • 13. Data: 2007-01-31 19:19:34
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wykalaczka napisał(a):

    > Wyjątkowo wolno ładuje mi się strona mbanku www.mbank.pl (nawet kilka min).
    > Zastanawiam się czy to nie jakiś trojan ?
    > Inne strony ładują się w ciągu sekund min. strona inteligo.

    IE 7 na jednym oraz IE 6 na drugim kompie, do tego na laptopie Avant.
    Żadnych problemów

    Opera też

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2007-01-31 19:20:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Wed, 31 Jan 2007 15:08:53 +0100, "Wykalaczka" <m...@o...pl>
    wrote:

    >Myśle, że to raczej nie wina operatora. Zauwazyłem jeszcze coś dziwnego ,
    >gdy wchodzę na stronę mbanku to iexplorer obciąza procesor w 100%

    No to masz winnego.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg

  • 15. Data: 2007-01-31 19:21:29
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wykalaczka wrote:
    > Lol za to pod firefoxem nie moge si? zalogowac do inteligo :) Widaae kazdy z
    > banków zwi?za? si? z dan? firm? i ostro t?pi konkurencje :/

    Raczej nie. Sprawdź czy masz ustawione dobrze cookies. Generalnie to
    radzę raczej omijać IE no chyba, że chcesz mieć tak jak w tym
    powiedzeniu, że " IE to tak przeglądarka, która umożliwia przeglądanie
    internetu z Twojego komputera i odwrotnie" ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 16. Data: 2007-01-31 20:02:01
    Od: "radbilcz" <e...@c...barg.cy>

    > Wyjątkowo wolno ładuje mi się strona mbanku www.mbank.pl (nawet kilka
    > min).
    > Zastanawiam się czy to nie jakiś trojan ?
    > Inne strony ładują się w ciągu sekund min. strona inteligo.
    o ile wiem prawidlowa strona to
    www.mbank.com.pl :)

  • 17. Data: 2007-02-01 09:15:59
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    radbilcz wrote:

    > o ile wiem prawidlowa strona to
    > www.mbank.com.pl :)

    Chyba nie bardzo

    terror@sticky:~$ host www.mbank.com.pl
    www.mbank.com.pl has address 193.41.230.81
    terror@sticky:~$ host www.mbank.pl
    www.mbank.pl has address 193.41.230.81

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 18. Data: 2007-02-01 18:31:31
    Od: " " <k...@g...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Chyba nie bardzo

> [...]

    Chyba przechodzisz to co ja, przekroczenie limitu i przycięcie w związku z tym
    transferu. Dzisiaj u mnie już po staremu, wsio śmiga, myślę, że u Ciebie też.
    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2007-02-02 13:33:42

    Wykalaczka <m...@o...pl> napisał(a):

    > Myśle, że to raczej nie wina operatora. Zauwazyłem jeszcze coś dziwnego ,
    > gdy wchodzę na stronę mbanku to iexplorer obciąza procesor w 100%

    jesli masz IE7 to wylacz phishing filter lub sciagnij poprawke ze strony MS:
    http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/928089

    Phishing filter glupieje jak jest wiele ramek na stronie, a taka jest wlasnie
    super zaprojektowana strona mbanku