  • 31. Data: 2007-02-23 23:02:03
    Temat: Re: [crosspost] Urzad Skarbowy a Prawo Bankowe
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-23 20:42, kiedy MK zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:
    > "yayco" <y...@n...pl> wrote in message
    >>

    > Pewnie takie same jak pieczatka, albo dokument wydrukowany. po prostu sa
    > rzeczy, ktorym sie bardzie ufa i sa takie ktorym mniej.
    >
    > MK

    Ujmując rzecz delikatnie: zrobienie papieru firmowego to pięć minut
    roboty. Zaufanie nie ma tu nic do rzeczy. Liczy się podstawa prawna.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 32. Data: 2007-02-24 06:34:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "yayco" <y...@n...pl> wrote in message

    > Ujmując rzecz delikatnie: zrobienie papieru firmowego to pięć minut
    > roboty. Zaufanie nie ma tu nic do rzeczy. Liczy się podstawa prawna.

    Zrobienie pieczatki to 16 pln, albo kilka minut przy pomocy zestawu malego
    drukarza.
    Jakie sa podstawy prawne do pieczatek?

    MK

  • 33. Data: 2007-02-24 08:04:16
    Temat: Re: Urzad Skarbowy a Prawo Bankowe
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > to wtedy bedzie to ciekawy temat dla prasy ;-))

    glownie po to chce to na pismie.
    potwierdzenie przelewu z podpisem i pieczatka za cale 5 pln juz do mnie
    idzie poczta.

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 34. Data: 2007-02-24 13:07:24
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-24 07:34, kiedy MK zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:
    > "yayco" <y...@n...pl> wrote in message
    >>

    > Zrobienie pieczatki to 16 pln, albo kilka minut przy pomocy zestawu malego
> [...]

    A czy ja coś wspominałem o pieczątkach?
    Pytanie jest właśnie takie: jaka jest podstawa prawna domagania sie
    pieczątek.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 35. Data: 2007-02-25 06:51:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "yayco" <y...@n...pl> wrote in message

    > A czy ja coś wspominałem o pieczątkach?
    > Pytanie jest właśnie takie: jaka jest podstawa prawna domagania sie
    > pieczątek.

    Hehe... nie widzialem, zebys protestowal tam gdzie byla mowa o pieczatkach.
    Wlaczyles sie do dyskusji dopiero jak napisalem o papierze firmowym.

    MK

  • 36. Data: 2007-02-25 08:31:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 23 Feb 2007 10:14:02 +0100, "Cyprian Prochot"
    <c...@e...pl> wrote:

    >a to nie musi byc podpis PRACOWNIKA banku ? tak zrozumialem paplanine osob z
    >US...

    Oj, a Ty dalej wierzysz w to, co Ci powiedzą?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg

  • 37. Data: 2007-02-25 09:51:50
    Od: Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com>

    On Thu, 22 Feb 2007 14:04:50 +0100, "Cyprian Prochot"
    <c...@e...pl> wrote:

    >Urzad Skarbowy twierdzi ze potwierdzenie przelewu uzyskane droga
    >elektroniczna (czyli np wydrukowane z Mbanku) - ktore w stopce ma adnotacje
    >ze jest dokumentem prawnie wiazacym zgodnie z Prawem Bankowym art 7) NIE
    >JEST zadnym dowodem dla US, i ze wymagaja oni takiego samego dokumentu ale
    >opatrzonego pieczecia i podpisem pracownika banku.
    >
    >cytuje: "Nas nie obowiazuje Prawo Bankowe"

    Ja złożyłabym co mam do złożenia na dzienniku podawczym, a jak im nie
    pasuje to muszą do ciebie napisać, że masz im coś dosłać i na jakiej
    podstawie prawnej od ciebie tego wymagają.

    W US Wieliczka potwierdzenia drukowane przez mBank przyjmują bez
    zmróżenia oka.

    --
    Kajka GG:2182391

  • 38. Data: 2007-02-25 10:43:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 25 Feb 2007 10:51:50 +0100, Karolina Godyń
    <k...@a...spamnie.com> wrote:

    >W US Wieliczka potwierdzenia drukowane przez mBank przyjmują bez
    >zmróżenia oka.
    <PAC>
    Zmrużenia.