  • Data: 2006-12-02 19:44:22
    Temat: czas odejsc z Multibanku promocja dla nowych Konto Firmowe
    Od: "....co to..." <c...@t...ca> szukaj wiadomości tego autora

    Czas odejsc z Multibanku teraz jest promocja za konto firmowe 0zl pzrez caly
    okres umowy a dla mnie ze mam konto od kilku lat nic ew moze podwyzka zeby
    utrzymac nowych tych co beda mieli 0 zl super traktowanie klienta.

    wlasnie szukam nowego konta internetowego
    VWbank wypada niezle 36 rocznie za prowadzenie 0zł za wszystkie przelewy
    (nie potrzebuje zadnych kart tylko konto do placenia faktur) srednio ok
    20-50 przelewow miesiecznie.

    czy znacie jeszcze jakies inne ciekawe propozycje

    ps.
    zachecam do opuszczenia Multibanku bo zaczyna traktowac starych klientow jak
    TPSA ( z ktorej juz dawno zrezygnowalem)