  • 1. Data: 2010-06-02 19:34:27
    Temat: czy Miller w przeciwieństwie do Tuska ma odrobinę przyzwoitości i honoru ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.niepoprawni.pl/blog/162/leszek-miller-do-
    dzis-broni-pilota-smiglowca-donald-tusk-swymy-wilczy
    my-oczymy-pozera-kolej

  • 2. Data: 2010-06-02 20:18:03
    Temat: Re: czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Uzytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > http://www.niepoprawni.pl/blog/162/leszek-miller-do-
    dzis-broni-pilota-smiglowca-donald-tusk-swymy-wilczy
    my-oczymy-pozera-kolej

    Przeciez idioto tamten pilot uratowal zycie Millerowi.

  • 3. Data: 2010-06-02 20:20:00
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Uzytkownik "Charlie delta"

    Olina i Alka tak samo kochasz?

  • 4. Data: 2010-06-02 20:31:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Charlie delta"
    > Olina i Alka tak samo kochasz?

    Z mojego punktu czytania dyskutujesz sam ze soba - moze kup sobie kota -
    zawsze jest sie do kogo odezwac ;)

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-06-02 20:34:31
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Uzytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisal w wiadomosci

    > Z mojego punktu czytania dyskutujesz sam ze soba - moze kup sobie kota -
    > zawsze jest sie do kogo odezwac ;)

    sory zwidy

  • 6. Data: 2010-06-02 20:36:17
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    > Uzytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisal w wiadomosci

    > Z mojego punktu czytania dyskutujesz sam ze soba - moze kup sobie kota -

    Juz jak wyskoczylo i jestes ciekawy, to Czarli pokochal Millera.

  • 7. Data: 2010-06-02 20:53:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Uzytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Juz jak wyskoczylo i jestes ciekawy, to Czarli pokochal Millera.

    Jezeli to ten sam co wprowadzil podatek liniowy, który od lat ma
    wprowadzic PO to tez go lubie i dlatego nie zaglosuje na gadule
    Komorowskiego:)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2010-06-02 21:48:09
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Uzytkownik "marfi"

    > Jezeli to ten sam co wprowadzil podatek liniowy, który od lat ma
    > wprowadzic PO to tez go lubie i dlatego nie zaglosuje na gadule
    > Komorowskiego:)

    Ja go za to tez lubie i nawet kocham:)
    Oprócz wprowadzenia ryczaltu od przychodów ewidencjonowanych i obnizki CIT
    nie kojarze zadnych innych istotnych zmian w podatakach.

    Poza wprowadzwniem VAT.
    :)))))))

    Swoja droga wniosek jest taki, ze to nie socjalisci.
    Wszystko popieprzone jest u nas pod wzgledem nazewnictwa.

    Ale jak nie glosujesz na Soltysa tylko na .... Millera, to ja nie wiem, moze
    na Buraka zaglosuje.
    Ostatecznie prawdizy Polak, nieliczny w tym zestawie oprócz Soltysa.

  • 9. Data: 2010-06-02 21:58:40
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Uzytkownik "marfi"

    Tak serio ta ja tez mam zasade efektywnosci dzialan wiec Bronio albo Jaro.
    Druga zasada to mniejsze zlo.
    Wiec Bronio (bezposrednio) i nadal Jaro (posrednio - bo to rozwali pis na
    kilka czesci).
    Jeszcze pomysle:)))

    Dobranoc.

  • 10. Data: 2010-06-02 22:05:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > moze na Buraka zaglosuje.
    > Ostatecznie prawdizy Polak, nieliczny w tym zestawie oprócz Soltysa.

    Ja mysle, ze na czas wyborów prezydenta najlepsza bylaby ewakuacja np. do
    Chorwacji.
    Ot chocby Istria :)

    BTW: Nie moge zrozumiec dlaczego jak go zwiesz Soltys wyrzekl sie strzelania
    do dzika a godzi sie na to aby zabic rózowa, niegrozna i prawie zdepilowana
    swinke pradem, obciac jej uszy i leb, posiekac to na kawalki, wepchnac jej
    to do pecherza moczowego i sprzedac jako salceson...

    --
    marfi