  • 1. Data: 2009-02-17 09:02:53
    Temat: czy PKOBP było umoczone w swapa na jena lub opcje walutowe ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Czy ktoś zna takie przypadki ?

    george

  • 2. Data: 2009-02-17 09:48:31
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:gndv3b$i9d$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Czy ktoś zna takie przypadki ?
    >
    > george

    Na pewno
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=7/sect
    ion=misp
    Swoją drogą przyglądałem sie kiedyś tym ofertom w kilku największych bankach
    ( 7 chyba) i wszystkie były napisane jak historie z kolorowego snu, nie
    dziwne więc, że klienci pod wpływem sugestii i bajeru sprzedawców się na to
    złapali.

  • 3. Data: 2009-02-17 09:57:18
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "kigam" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > ( 7 chyba) i wszystkie były napisane jak historie z kolorowego snu, nie
    > dziwne więc, że klienci pod wpływem sugestii i bajeru sprzedawców się na

    W ofercie mają, też to sprawdziłem.
    Chodziło mi bardziej jak skutecznych mają "sprzedawców" :) no i czy firemki
    oraz ich prezesiki oprócz telefonów z BRE, MILE, BZWBK,ING dostawaili
    telefony również z PKOBP na przełomie lipca i sierpnia.
    W tych wszystkich "opcyjnych" i swapowych historiach pojawiają sie w/w
    bohaterzy ale PKOBP nie znalazłem.
    Czyzby JPM ominał ich z "oferta" na dilerkę obawiając sie konkurencji a ich
    oferta PKOBP została wzbogacona dopiero po synchronizowanej akcji ?

    george

  • 4. Data: 2009-02-17 10:10:56
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    ich
    > oferta PKOBP została wzbogacona dopiero po synchronizowanej akcji ?

    W ofercie mieli juz dawno temu, jak skuteczni byli sprzedawcy to już inna
    bajka.

  • 5. Data: 2009-02-17 14:00:58
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    PKO nie jest umoczone w to

  • 6. Data: 2009-02-17 14:26:13
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> wrote in message
    > PKO nie jest umoczone w to

    tak przypuszczam, ze nie podłączało sie za bardzo... ale Qsr4 dopiero
    26.02...
    george