  • 1. Data: 2007-08-22 12:58:07
    Temat: czy Supermarket mbanku i emakler coś kosztują ?
    Od: "keczkis" <k...@o...pl>

    czesć, powiedzcie czy zawarcie umów o Sipermaket i emakler w mbanku cos
    kosztuje ?
    to znaczy wiem że przy aktywnym korzystaniu to tak, ale czy teraz założe a
    za pół roku zaczne dziłac to czy będe płacił za jakies wyciagi, utrzymanie
    konta czy inne rzeczy ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-22 13:15:14
    Temat: Re: czy Supermarket mbanku i emakler coś kosztują ?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 14:58:07 +0200, "keczkis" <k...@o...pl> wklepał(-a):

    >czesć, powiedzcie czy zawarcie umów o Sipermaket i emakler w mbanku cos
    >kosztuje ?

    Prowadzenie usługi funduszy i maklerskiej nie kosztuje. Natomiast są pobierane
    prowizje od operacji na rachunku maklerskim. Za SFI nie płacisz.

    >to znaczy wiem że przy aktywnym korzystaniu to tak, ale czy teraz założe a
    >za pół roku zaczne dziłac to czy będe płacił za jakies wyciagi, utrzymanie
    >konta czy inne rzeczy ?

    Ci ze szklanymi kulami są na urlopach, więc nigdy nie wiadomo. :)

  • 3. Data: 2007-08-22 13:21:48
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Sławomir Szyszło pisze:
    > Dnia Wed, 22 Aug 2007 14:58:07 +0200, "keczkis" <k...@o...pl> wklepał(-a):

    > Prowadzenie usługi funduszy i maklerskiej nie kosztuje. Natomiast są pobierane
    > prowizje od operacji na rachunku maklerskim. Za SFI nie płacisz.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-makler.htm

    Uwaga: W przypadku kiedy na rachunku przez okres pełnego 1 roku
    kalendarzowego nie zostanie dokonana żadna transakcja, DI BRE pobierze
    opłatę roczną w wysokości 30 zł. Opłata ta w danym roku może nie zostać
    pobrana jeśli Bank wspólnie z DI BRE postanowią o odstąpieniu od niej.
    Decyzją mBanku i DI BRE pierwsza opłata może zostać pobrana najwcześniej
    w styczniu 2007 roku.

    --
    Michał
    http://mrc.tychy.pl/